don diego aan het door rijden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

norton84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-13 07:35

ik blijf het iedere keer weer zeggen denk dat ik jou paardje wel heeel erg leuk vind
en ken bijna niet wachten hoe hij over een paar jaar in de ring loopt.. hihi[/quote]

kopen??????? voor juiste prijs mag hij echt weg haha maar dan wel hele goede prijs.
dat wordt echt wel pas over paar jaar mn streven is om dec een b proef thuis te kunnen rijden lijkt misschien lang maar hij moet gaat echt straks maandje misschien wel 2 de wei op om bij te komen. tevens misschien nog gezins uitbreiding. dus dat wordt echt pas over 2 a 3 jaar.

mbt houding ik heb heel snel last van n rug en dan ga ik bol zitten heb ook echt probleem om voruit te kijken. kijk voor mn gevoel meer door zn oren naar de grond toe. tevens heb ik door de val van dd nog last van mn enkel in bepaalde bewegingen misschien dat ik darom idd ga staan in mn beugels ipv uit mn benen ga er van het weekend eens op letten. beugels gaatje langer ga ik proberen wel nadat ik eerst eve paar rondjes gereden heb om te voelen hoe hij is al is het echt spetter mbt alles accepteren.

norton84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-13 07:36

Share schreef:
Belabbert is het niet hoor Jet! Ziet er beter uit Dan Bij mij en Vie dus jullie gaan alleen maar meer groeien! :j

dat is onzin jij zit netjes op vie hoor