Rijfoto's Sunlight :)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kyno

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 20:29

WAT? 21?? Zou je dus écht niet zeggen! Ze ziet er echt super uit....!!

nathalieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 20:29

is dit een welsh K? het is net versace!! de gelijkenis is treffend! en zoals op de laatste foto loopt versace ook altijd met z'n mond open (en nee , niet omdat je trekt in de mond)

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 15:11

Afbeelding

dit is geen draf maar stap!

:)Ikkuh:)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-03 19:20

Samsam schreef:
Afbeelding

hehe nu je het zegt Bloos

Maar ze heeft idd haar achterhand er niet zo denderend bij, in stap valt het nog wel mee, maar in draf zo goed als niet... we zijn er nu hard mee bezig, maar ze loopt met haar achterbenen nogal krom (heel moeilijk om dat uit te leggen zonder dat je het ziet...) Dat is ook heel erg goed te zien met de galop en de middendraf enzo, want bij de middendraf moet ze dus haar achterbenen er goed onder brengen om te strekken, maar zij gaat dus sneller lopen omdat ze haar achterhand er niet bij heeft... Maar we zijn al druk bezig dat te herstellen Lachen

Sun is een New Forest pony naar mijn weten... Enne, Versace? Verward Bloos! (ik ben niet zo'n kenner in de foklijnen...)

nathalieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 20:36

:)Ikkuh:)"]
[quote="Samsam schreef:
Afbeelding

hehe nu je het zegt Bloos

Maar ze heeft idd haar achterhand er niet zo denderend bij, in stap valt het nog wel mee, maar in draf zo goed als niet... we zijn er nu hard mee bezig, maar ze loopt met haar achterbenen nogal krom (heel moeilijk om dat uit te leggen zonder dat je het ziet...) Dat is ook heel erg goed te zien met de galop en de middendraf enzo, want bij de middendraf moet ze dus haar achterbenen er goed onder brengen om te strekken, maar zij gaat dus sneller lopen omdat ze haar achterhand er niet bij heeft... Maar we zijn al druk bezig dat te herstellen Lachen

Sun is een New Forest pony naar mijn weten... Enne, Versace? Verward Bloos! (ik ben niet zo'n kenner in de foklijnen...)
[/quote]

versace is gewon een welsh K ruintje waar ik op gereden heb Lachen
hij lijkt er echt wel heel goed op

MyBonfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 10:50

Ziet er goed uit! Lijkt me echt een lievertje dat paardje!

RockyLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 10:59

wow! Dat is een leuk paardje! Lovers
Lijkt me idd een lievertje Lachen