Amber - 4-jarige bonte c-pony

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pivione

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 17:58

Leuke pony zeg zeker voor een manegepony :)

Genoemde punten zou je inderdaad aan kunnen werken, heb je dressuur en springlessen afwisselend ? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:51

verdad schreef:
mooi hoor!
Ik heb zelf vroeger een bont paard gehad en had afgelopen zaterdag mijn 1e proefles op manege de [naam] om 11.00 Kan het kloppen dat ik jullie toen gezien heb?

Echt een prachtig beestje, en je rijd inderdaad erg goed met 3 jaar rij ervaring.
Heb je 1 x per week les of...?

Haha, dan kan het zeker dat je ons gezien hebt ja! Ik rij om 11 uur bij Jordy op zaterdag, bij wie reed jij? En op wie reed je?

Dankjewel trouwens! :) Ik rij inderdaad één keer per week, en heb één keer in de twee weken springles. Ook heel vaak op zondag wedstrijd. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:53

Pivione schreef:
Leuke pony zeg zeker voor een manegepony :)

Genoemde punten zou je inderdaad aan kunnen werken, heb je dressuur en springlessen afwisselend ? :)

Ik heb elke week dressuurles, en één keer in de twee weken springles. De genoemde punten gaan al veeeel beter trouwens, mijn handen zijn nu gewoon recht en dicht bij elkaar.

verdad

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 22:50

Resistance schreef:
verdad schreef:
mooi hoor!
Ik heb zelf vroeger een bont paard gehad en had afgelopen zaterdag mijn 1e proefles op manege de prinsenstad om 11.00 Kan het kloppen dat ik jullie toen gezien heb?

Echt een prachtig beestje, en je rijd inderdaad erg goed met 3 jaar rij ervaring.
Heb je 1 x per week les of...?

Haha, dan kan het zeker dat je ons gezien hebt ja! Ik rij om 11 uur bij Jordy op zaterdag, bij wie reed jij? En op wie reed je?

Dankjewel trouwens! :) Ik rij inderdaad één keer per week, en heb één keer in de twee weken springles. Ook heel vaak op zondag wedstrijd. :)

:D Hey wat leuk dan!
Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen idee heb van wie ik les had *schaam* het was pas mijn 2e keer daar, en moet nog even wennen aan alle namen en mannen, Ik reed op Peru in de buitenbak de '2e bak', Ik vond het geweldig om dat bonte plaatje te zien, deed mij zo denken aan mijzelf 10 jaar terug. En een mooie bonte kleur blijft voor mij de mooiste kleur.

Ik hoop stiekem wel dat ik a.s zaterdag op een ander paardje dan Peru mag ;)

44Myrthe44

Re: Amber - 4-jarige bonte c-pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 22:57

Als je pas 3 jaar rijd en je rijd nu al zo, heb je echt talent.
Jammer dat je niet hier in de buurt woont, dan had je mijn paard wel mogen uitbrengen :P.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 19:30

verdad schreef:
Resistance schreef:

:D Hey wat leuk dan!
Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen idee heb van wie ik les had *schaam* het was pas mijn 2e keer daar, en moet nog even wennen aan alle namen en mannen, Ik reed op Peru in de buitenbak de '2e bak', Ik vond het geweldig om dat bonte plaatje te zien, deed mij zo denken aan mijzelf 10 jaar terug. En een mooie bonte kleur blijft voor mij de mooiste kleur.

Ik hoop stiekem wel dat ik a.s zaterdag op een ander paardje dan Peru mag ;)

Haha, dan reed je bij Jos! :) De les van Jordy (mijn les) rijdt altijd naast die van Jos. Ik ben er de komende twee weken niet, maar anders zeker een keertje elkaar ontmoeten! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 19:31

44Myrthe44 schreef:
Als je pas 3 jaar rijd en je rijd nu al zo, heb je echt talent.
Jammer dat je niet hier in de buurt woont, dan had je mijn paard wel mogen uitbrengen :P.

Heel erg bedankt! :) Ik wil ook ongelofelijk graag de sport in, maar daar is inderdaad helaas geen geld voor bij ons. Ik ben ook op zoek naar een bijrijdpaard, maar nog geen succes gehad tot nu toe, helaas.

lara540

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 15:51

Echt een hele leuke pony en je rijd netjes! :)
Alleen inderdaad je handen iets meer bij je lichaam houden.

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 21:22

Jammer dat zo'n pony terecht komt in zo'n fabriek als de prinsenstad... Leuk beestje om te zien, je rijdt hem netjes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 23:22

Marloes__ schreef:
Jammer dat zo'n pony terecht komt in zo'n fabriek als de [naam]... Leuk beestje om te zien, je rijdt hem netjes!

Jazeker, ze kan veel meer dan dat. Op de [naam] leer je ongelofelijk goed rijden, maar het is inderdaad gewoon een enorm bedrijf.

Heb trouwens uitgevonden wat ze is: De stalmanager zei dat het een kruising tussen een Paint en een Welsh was. Ik kon inderdaad wel iets van een paint in haar herkennen (behalve dat ze bont is).

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 17:07

Leuk ding!
Jammer van de barage.

Zie er echter geen welsh in hoor ..

TheMelgut

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 17:33

Leuk beestje! :D

Angel2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 07:20

Lieg niet rij jij echt pas 3 jaar? Super knappe poonyy hoor! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 11:41

Angel2002 schreef:
Lieg niet rij jij echt pas 3 jaar? Super knappe poonyy hoor! :)

Haha, ja, ik rij echt pas 3 jaar. Inmiddels 3 jaar en twee maanden. Ben ook verschrikkelijk trots op Amber, ze doet het ongelofelijk goed! :)