Zo ik ben uitgebeld.
Die kennis vertelde mij dat zij een foto van Nevada heeft gemaakt. Maar wat heeft ze nu gedaan.... een foto van Grelo aan mij gegeven. Zij dacht een leuk grapje met mij uit tehalen en ik dacht werkelijk waar dat dit ook Nevada was.... Die kennis was het ookal weer vergeten dat ze dit gedaan had, maar we moesten er wel omlachen!!!Het klinkt misschien ongeloofwaardig maar het is echt zo......
Maar goed het grapje is geluk, ze was licheter toen ik haar kreeg (twas zomer) en ze werd heel donker tegen de herfst, winter. Het jaar daarop was ze weer lichter geworden en afgelopen winter was ze deze kleur, als op de foto van Grelo! Deze zomer was ze spierwit, en ik verwacht dat ze deze winter nog lichter zal zijn! Ik heb gevraagd aan de veearts of dat die kleurtinten kunnen veranderen enof dat vakar voor komt. Hij zei het komt wel voor dat paard van kleur veranderen in zo'n ritme. Maar het is niet echt gebruikelijk! Er zijn dus niet veel paarden die dit doen! Het heeft ook wel wat met de weersomstandigheden te maken, aldus mijn veearts!
Ja zijn jullie nu tevreden??????? laat het anders nog ff weten!!!
Ik wil nog 1 ding kwijt!!!!
DIT VERHAAL IS ECHT WAAR!!!!!!!!!