NEVADA!!!!!!!!!!!!!!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 22:25

sorry maar je herkent je eigen paard toch wel?
je komt een beetje ongeloofwaardig over. misschien ideetje om een van je eigen foto's van nevada te plaatsen zodat wij de gelijkenis kunnen zien

Ange

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-01 22:42

Zo ik ben uitgebeld.
Die kennis vertelde mij dat zij een foto van Nevada heeft gemaakt. Maar wat heeft ze nu gedaan.... een foto van Grelo aan mij gegeven. Zij dacht een leuk grapje met mij uit tehalen en ik dacht werkelijk waar dat dit ook Nevada was.... Die kennis was het ookal weer vergeten dat ze dit gedaan had, maar we moesten er wel omlachen!!!Het klinkt misschien ongeloofwaardig maar het is echt zo......

Maar goed het grapje is geluk, ze was licheter toen ik haar kreeg (twas zomer) en ze werd heel donker tegen de herfst, winter. Het jaar daarop was ze weer lichter geworden en afgelopen winter was ze deze kleur, als op de foto van Grelo! Deze zomer was ze spierwit, en ik verwacht dat ze deze winter nog lichter zal zijn! Ik heb gevraagd aan de veearts of dat die kleurtinten kunnen veranderen enof dat vakar voor komt. Hij zei het komt wel voor dat paard van kleur veranderen in zo'n ritme. Maar het is niet echt gebruikelijk! Er zijn dus niet veel paarden die dit doen! Het heeft ook wel wat met de weersomstandigheden te maken, aldus mijn veearts!

Ja zijn jullie nu tevreden??????? laat het anders nog ff weten!!!

Ik wil nog 1 ding kwijt!!!!

DIT VERHAAL IS ECHT WAAR!!!!!!!!!

maaike_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 23:11

Tsja, leuk geintje van je kennis *LOL*
't Lijkt me toch nog steeds erg pijnlijk als je je eigen paard niet herkent, ook al heeft "zij" opeens een heel andere bouw Verward Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 23:26

ik zeg dit met 1 smiley : Gaaaap

Ange

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-01 23:33

Pieterjan iets meer uitleg graag!!!

Ik blijf het niet herhalen mijn merrie is grof gebouwd!!!!!!!!!! het lijkt dus net een hengst!!!!

Frusty

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 08:35

Wanneer plaats je een foto van je merrie dan Ange?
Dan kunnen we qua postuur vergelijken met Grelo.

Ange

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-01 19:07

Zo snel mogelijk!!! ik heb al gezocht naar een foto, maar ik kan er geen vinden waar ze duidelijk met heer postuur erop staat, andersmaak ik er van de week 1 en dan hoop ik dat ik hem heel snel heb!!!!

dimmelim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 20:28

Plaats anders een paar foto's hoeven heus niet duidelijk te zijn maar gewoon meerdere foto's van hetzelfde paard, met jou erbij ofzo, dan verdenken mensen je ook niet meer van van alles en hoef je nu niet te gaan zoeken naar de ideale foto. Ik hoop trouwens dat het goed met haar gaat.

Ange

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-01 23:41

Oke ik zet er morgen een paar op, het gaat niet goed met haar, ik kijk het het nog een paar daagjes aan en dan.... beslissen!!! het gaat met de dag slechter!

Ange

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-01 16:20

ZO mensen nu tevreden, ik heb een foto van waarin ze een pas de deux loopt met mij! Ik ziet er niet uit op deze foto en hij is best onduidelijk! het was super warm toen we dit moesten doen!een achtelijk pak aan!!!
Sorry dat ik zo laat een foto plaats vandaag maar ik ben de hele nacht met Nevada bezog geweest, om de paar uur kijken hoe het gaat het gaat dus niet lekker ze eet ook niet goed meer een paar hapjes meer niet!

[img]../upload/1160/pas_de_deux_nevada.jpg[/img]

PonyPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 13:42

http://www.woeste-hoeve.nl/plaatjes/Grelo.jpg

Dit is Grelo dus, en dat is zeker weten het zelfde plaatje!

Spijt me, als dit je merrie moest zijn, maar dit is ze echt niet!

xxx PP

PS. Maak anders nu een echte digi foto van haar, dan kunnen wij ook vergelijken.
En spreek die vriendin is aan!

PonyPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 13:50

Ik ben weer is blond, geef een reactie zonder verder te kijken!

Lijkt me leuk om jou echte paard te zien, en ja mij lijk het ook vrij Frusty om je eigen paard niet te herkennen maarja.
Waarom heb je trouwens de foto uitgeprint en weer gescand, dan zie je het alleen maar minder goed!
Grelo is trouwens 1cm. groter!
En vandaar dat het ook op ene hengst leek!

xxx de goeddoorlezende PP

Ange

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-01 18:10

Heb je die andere foto ookal gezien?????? dat ze is dus echt! alleen weer een tikje lichter! TEVREDEN!!!!! Scheve mond\

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 00:14

Euh... gokje: deze foto is Marjolein Kylstra met hoe heet 'ie, Cento? Waar slaat dit allemaal op? Waarom doe je dit Ange?

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 08:10

reactie verwijderd.was niet meer van toepassing
Or laugh a little more

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: sanderijn op 2001-09-06 08:22 ]</font>

Noell

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 08:14

dit was al duidelijk sanderijn!!!

Ik verwacht Ange de komende dagen niet op Bokt omdat d'r paard is overleden dus is het eigenlijk een beetje zinloos om weer reacties te geven! En ze zal dan ook niet op deze topic komen!!! dus heeft het weinig zin om nog reacties te geven!!! Het doet haar te veel pijn!!!!!!

Enne.... voor Karina: Dit is echt Ange, Cento was die andere!!!

Meer wil ik er neit over kwijt!!!!

Ange is een hele goeie vriendin van me, ik heb haar gisterenavond nog gebeld en toen vertelde ze dat ze voorlopig niet op bokt komt en dus gaat ze ook geen reacties meer geven op deze topic!!!!

groetjes Kim Verdrietig

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 10:30

ok dus deze topic wordt afgesloten.