Gaat Ginger vooruit?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 10:55

Hoi Korbakimmy,

zoals ik het mij ooit heb laten vertellen (door een degelijke deutsche heilpratiker) elke dag een maand lang. Maar ach, aan deze kant van de grens doen we de dingen wat losser... Nou is de spierpijn die ik van tijd tot tijd heb waarschjnlijk van een andere orde dan de jouwe, maar ik merk vaak al na 1 of 2 dagen dat het aan het wegtrekken is.

Ik koop het spul bij een echte drogist, een pot van een kilo voor 6 of 7 euro.

jjustangela

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 13:32

Je handen mogen veel stiller, ik zie steeds haar hoofd heen en weer gaan.

korbakimmy8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-13 14:19

jjustangela schreef:
Je handen mogen veel stiller, ik zie steeds haar hoofd heen en weer gaan.

Dat zit in haar loopje. heeft ze ook als ik de teugels gewoon half los laat hangen.

LisaLucky

Re: Gaat Ginger vooruit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 19:34

Zoals somebitch al zegt, kun je wat meer aan tempowisselingen gaan werken. Je zei dat je dat op de lange stukken deed, maar dit kan ook prima op de volte! Dus wat vooruit rijden, vervolgens wat opvangen en verzamelen. Zoals het er nu uitziet is het wat eentonig... je rijdt minstens 10 keer hetzelfde stukje in hetzelfde tempo. (kan natuurlijk ook liggen aan hoe je het bewerkt hebt.) Probeer wat kortere stukjes per gang te doen, dus bijv een aantal passen stappen, draven etc. Zo zet je je paard echt aan het werk en maak je hem wat feller. Probeer eens wat nieuwe figuren en oefeningen. Vergeet niet ook te wisselen in hoofd- en halshouding. Succes! Leuk trouwens dat je wat doet met je tips!

korbakimmy8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-13 16:21

Somebitch :

Hey!
Ik heb ondertussen een dressuur zadel gekocht, en heb nu 1 les gehad bij een nieuw iemand (weet ff niet hoe je dat schrijft:P zn persoon die les geeft haha) Ik ga over 2 weken weer lessen en maar eerst heel goed aan de controle werken. Want in de bak van die persoon werd ze ook helemaal heet. Nu was het natuurlijk wel helemaal nieuw en een heel tijd geleden dat ze in een bak gereden heeft! Ik wil volgende x laten filmen, en dan hier op bokt zetten:) dan hoor ik graag weer jou mening!

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 19:53

Stuur me maar een pb als je nieuwe topic geopend is. ;) :)
Ik ben benieuwd. :)