Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
verder laat ik de sperriem eraf want het riempje is gebroken. ik heb trouwens nu een dubbel gebroken bit van koperkleur. daar loopt ze wat lekkerder op. de boom is niet gebroken dit heb ik nagevraagd bij de staleigenaar. zij heefte rnaar gekeken. verder over mijn beugels die zijn lang want als ik ze langer doet vallen ze elke keer onder mn voeten vandaan. dus langer kunnen ze niet.
pjotr schreef:bedankt ik heb als het goed is (onze bak is namelijk alleen maar aarde) dus als het niet teveel regent deze week dan heb ik zaterdag weer les.
dan zal ik weer foto's laten maken. groetjes
want zo ver ik weet hebben er helemaal geen mensen les op stal en al helemaal geen 1 x in de 2 weken
en dan nog wat ik weet niet of jij het verschil tussen aarde en houtsnippers weet want onze bak is best wel van hout snippers voelt ook anders aan hoor als je valt
tonyboy schreef:hey pjotr sinds wanneer hebben jij en kim les?want zo ver ik weet hebben er helemaal geen mensen les op stal en al helemaal geen 1 x in de 2 weken
en dan nog wat ik weet niet of jij het verschil tussen aarde en houtsnippers weet want onze bak is best wel van hout snippers voelt ook anders aan hoor als je valt
kiekiek"]
[quote="tonyboy schreef:hey pjotr sinds wanneer hebben jij en kim les?want zo ver ik weet hebben er helemaal geen mensen les op stal en al helemaal geen 1 x in de 2 weken
tonyboy"]
[quote="pjotr schreef:bedankt ik heb als het goed is (onze bak is namelijk alleen maar aarde) dus als het niet teveel regent deze week dan heb ik zaterdag weer les.
want zo ver ik weet hebben er helemaal geen mensen les op stal en al helemaal geen 1 x in de 2 weken
pjotr"]
[quote="tonyboy"][quote="pjotr schreef:bedankt ik heb als het goed is (onze bak is namelijk alleen maar aarde) dus als het niet teveel regent deze week dan heb ik zaterdag weer les.
... Ik ga toch ook niet zeggen dat ik het er niet uit vind zien hoe jij rijd op de foto's! Laten we het leuk houden!
kiekiek schreef:Dat zadel heeft ze nu bijna 5 jaar... En in die tijd is ze niet echt veranderd kwa omvang en spieren enzo.
Daar komt nog bij dat ze bij mij (met hetzelfde zadel dus) nergens last van had...
En ik neem aan dat dat niet even in 2 maanden veranderd...
Dus aan haar zadel ligt t niet
Trouwens, de oorzaak is al bekend
Onze commando's werden een beetje verwarrend voor Kim, dat was de reden dat ze ging steigeren...
Ze steigerde dus puur omdat ze dacht dat ze daar opdracht voor kreeg...
Maar even goed bedankt voor je opmerking hoor !
Liefs
KIKI