Even een upje en wat meer uitleg.
De paarden staan met zijn 2en midden in de duinen, in een grote uitloopstal met paddock. De paddock is echt te zwaar om te rijden en dus blijven de duinen/strand over. Iets wat ik echt heel fijn vind, totdat ik er dus vanaf viel
Pony vindt alleen weg gaan niet echt top, het gaat maar het gaat wel gepaard met dribbelen en bokken. Dat was niet erg maar is nu net te veel.
Mam is nu 2x met mij meegelopen (kleine stukjes 2x 20 minuutjes stappen). En dat ging, was niet echt prettig omdat ik te gespannen was en oren van ponylief alle kanten op vlogen en hij bokte wat bij mij teveel spanning veroorzaakte. Maar afgelopen zondag is mam meegegaan op de andere pony. En we zijn net zolang door gereden tot bij mij de ontspanning er weer een beetje inkwam, dit kostte 1.5 uur maar heeft wel geholpen. Ook weer getolt. Het blijft spannend en er moet nog veel verbeterd worden wat betreft ontspanning.
@XEefjuhX, er zijn op dat moment 5 politie-agenten bij geweest en het is wel opgenomen. Er zat een agent bij met 3 vechthonden en die zei: 'dat doen staffords nou eenmaal, er gaat een knop om, als je verder iets aan wil doen moet je dat regelen met de eigenaren'. Achteraf spijt van dat we geen aangifte hebben gedaan. Nu was het een paard, straks een pup en dan een kind. Maar het is genoteerd en als er nog iets gebeurd zal de eigenaar wel serieus een probleem hebben.