Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
deesjuh1988 schreef:sorry hoor als ik jullie beledig
we hebben alles al naar gekeken spullen en de dierenarts is al heel vaak geweest
merens heb een sterke karakter dat weet ik
IrisQuartz schreef:Bij longeren doet hij het ook als je hem wil laten aangalopperen. Dan heb ik geen zadel op. ;p
Fanneke schreef:Ik wil ook even inhaken.Als ik het verhaal van de TS lees, dan zit er echt een lichamelijk probleem. Als je dat hebt kunnen uitsluiten, dan zal ik starten met grondwerken en het rijden even vergeten.
Ik rijd nu sinds een jaar een Merens, ik kende het ras niet, tot ik hem heb leren kennen. Ook hier zit een enorme kop op en ik moet hem soms overtuigen dingen te doen. Met dwingen krijg ik een averechts effect. Ik noem hem niet eigenwijs, maar eigenzinnig. Ik heb gemerkt dat de Merens heel erg gevoelig is, gevoeliger dan andere rassen en daar moet je mee om kunnen gaan. Als ik niet lekker in mijn vel zit, dan is hij ook een stuk voorzichtiger. Ik ben helemaal verknocht aan dit ras.
Hij wist al eerder dat ik zwanger was, dan ik zelf, door aan mijn buik te ruiken, hij week niet van mijn zijde