Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
musiqolog schreef:Ja jeetje... als jij een verkeerde zit hebt aangeleerd, dan moet je dat later corrigeren. Ik ben pas een paar maanden bezig met rijden, maar ik heb nooit veel commentaar op mijn zit gehad; had dus blijkbaar geen zitles nodig (wel commentaar op heel veel andere dingen, ik ben heus geen natuurtalent). Het is natuurlijk de bedoeling dat je dat in een vroeg stadium leert, maar als het ergens foutloopt... vergissen is menselijk, volharden duivels.
Dverbrugge schreef:musiqolog schreef:Ja jeetje... als jij een verkeerde zit hebt aangeleerd, dan moet je dat later corrigeren. Ik ben pas een paar maanden bezig met rijden, maar ik heb nooit veel commentaar op mijn zit gehad; had dus blijkbaar geen zitles nodig (wel commentaar op heel veel andere dingen, ik ben heus geen natuurtalent). Het is natuurlijk de bedoeling dat je dat in een vroeg stadium leert, maar als het ergens foutloopt... vergissen is menselijk, volharden duivels.
Iedereen heeft zitles nodig en ook iedereen krijgt dat in de eerste lessen van heet paardrijden dat is namelijk de basis. niemand maar dan ook niemand heeft gelijk een goede zit.