Ik vind de draf stukken er fijn uitzien! Je hebt zelf nog niet helemaal een onafhankelijke zit (voorover vallen, benen optrekken, benen niet stil houden) Maar je zit je paard daar niet heel erg in de weg. Galop Vind ik iets minder maar je ziet dat je paard daar zelf wel moeite mee heeft. Probeer daar je handen iets hoger en meer naar voren te plaatsen, en terug te werken op zit in plaats van op binnen teugel.
Stap vind ik niet zo fijn om naar te kijken. Je hebt het hier over werken op druk en niet op fladderende handjes, maar op het stukje film op 2:00 zie ik iets anders

Je paard komt daar iets in protest met het hoofd (reactie op jou hand, niet begrijpen of verkeerde hulp?) waarna ik je handen toch aardig heen en weer zie gaan. Als zijn hoofd boven is zie je hem ook nee-schuddend weer naar beneden gaan, wat bij mij toch wel duidelijk onder de categorie zagen valt.
Ik snap wel dat je probeert de controle te houden op die manier, het is natuurlijk ook nogal wat, dat front van je paard. Maar probeer toch iets rustiger te worden in je handen, en durf soms even helemaal los te laten als hij net als op 2:00 in protest komt. EN, niet geheel onbelangrijk, durf ook toe te geven dat je een beetje fout zit. Het is best eng om op
bokt te moeten toegeven dat je iets te streng bent geweest in je handen, maar het toegeven van je fouten is de eerste stap voor je vorderingen kunt maken.