Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Koper schreef:Dit paard kan niet door de hoeken anders dan als een plankje, issie veel te scheef voor. En daar zou best wel wat aan te doen zijn als iemand daar de tijd en geduld voor heeft. Alleen staat hij dus helaas bij een manege en is hij in de 20 dus de kans dat hij ooit nog recht wordt is ehh.... niet heel groot.
StefanieT schreef:Ik baseerde mijn mening op dat als ik hem afwendt, hij goed recht liep... Ik probeer de volgende les, als ik op hem rijdt, het vast te laten leggen op film.
Alice13 schreef:Beetje jammer dat deze leuke ruiter wordt vergeleken met een KNHS ruiter met eigen paard.
Ik vind de proef heel netjes gereden voor dit niv. (F6 is onder het KNHS Bniv) en ik denk dat je ook netjes beoordeeld bent. Gefeliciteerd met je promotie punt.
aandachtspunten, probeer netjes op de bordjes te rijden, verkeerde galop is erg jammer en lijkt mij ook onnodig, netzoals halthouden. Verder kan je in je les werken aan de aanleuning en stelling.
thembi schreef:die arme, lieve Iwan die zelf het meeste onder zijn eigen scheefheid lijdt en toch braaf blijft lopen

denk dat je hier inderdaad niet veel aan kan doen.