:~:~ ziet er heel goed uit
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Agnes"]
Hoi Mickey,
Via Oscar heb ik jouw topic gekregen. Ik ben die uit Groningen...
[/quote]
Oh ben jij dat
Ik heb regelmatig al iets over je gehoord
[quote]
Goed oefenen op aangalopperen want dat scoort.
[/quote]
Dat heb ik gemerkt
[quote]
Bij middendraf, eerst iets inhouden, goed rechtstellen en dan pas gas geven en vooral ook goed zichtbaar terugnemen!
[/quote]
Dat terugnemen is vaak weer iets wat niet altijd lekker gaat maar dan met name na een middengalop.
[quote]
Een jaar per klasse is helemaal niet erg, anders overvraag je een paard alleen maar en strand je in no time.
[/quote]:)
Klopt, maar het is af en toe wel frusti als anderen je zo voorbij rijden alleen maar omdat hun paard op wedstrijden heel braaf zijn rondjes loopt.
Laiser loopt ook wel zijn rondjes, maar niet altijd braaf![]()
[quote]
En verder wens ik je natuurlijk beterschap met je schouder!
[/quote]
Dank je wel, geldt overigens ook voor alle anderen hoor die beterschap gewenst hebben.
Ik heb vandaag gelukkig weer een betere dag. Ik heb Laiser vandaag ook kunnen rijden zonder slof en dat ging heel goed. Ik had na het rijden ook geen last/pijn aan mijn schouder. Alleen nu, nu ik weer achter de computer zit, begint mijn schouder weer wat te vervelen.
Het was trouwens wel leuk, want ik heb dus vandaag tijdens het rijden ook de hele tijd op mijn handen gelet. Toen er even iemand in de buurt was even gevraagd of ik het weer goed had, gewoon even ter bevestiging ban mijn gevoel aangezien wij geen spiegels hebben in de bak.
Maar ik had het idee dat ik hem nu veel sneller op dat "gave" plekje had zeg maar. Ook het rijden van een middendraf was veel krachtiger en ik zag hem zelfs strekken voor
[quote="GeNeRaAlTjE schreef:Wauw.. ik had al een keer in je profiel gekeken.. het is echt een geweldig paard joh

Mickey schreef:Het beeld wat je van Laiser ziet en hoe het voelt verschilt nogal eens
Ik kan me voorstellen dat sommige mensen het idee krijgen dat Laiser soms iets te weinig vrijheid heeft. Maar vaak was hij toch niet zwaar op de hand ofzo. Hij was net als anderen keren gewoon te rijden met een normale druk.
En echt te strak krijg je bij Laiser niet voor elkaar hoor. Dat heeft ooit iemand eens geprobeerd, maar dan stelt hij je voor de keus, of je stapt vrijwillig af of hij helpt je een handje
maar ik bedoel eigenlijk iedereen rijd op zijn eigen manier toch.. en ik vind dat laisser vooruit is gegeaan want bekijk steeds je fotos als je ze plaatst sucses Katja schreef:Ik ben ook zo'n schouderpatient en daarom wil hier de slof er ook nog wel eens aankomen.
Maar....toch vind ik dat je de slof te kort hebt en je paard daardoor te weinig bewegelijkheid in de als heeft. Op sommige foto's oogt het alsof hij niet verder kan zakken door je teugel maar ook niet verder omhoog kan komen door je slof.
De nieuwe teugellengte staat je trouwens goed.