Hey dankje voor de opmerkingen. Even over die spoortjes, ik ben metvspoortjes gaan rijden omdat zij in het begin echt totaaaaal niet aan het been was. Ik kon bijna letterlijk schoppen wat ik wilde voorwaarts ging ze niet. Maar nu is ze super goed aan het been en hoef ik maar aan aansporen te denken of ze gaat al. Dus ik heb mijn spoortjes nu ook weer afgedaan. En dat gaatvsuper goed.
Anoniem
Geplaatst: 16-12-12 20:53
Mooi gereden! Wel zou ik je handen wat hoger doen en niet zo plat, en proberen je voet wat stiller te houden.
ralphtdw
Geplaatst: 19-12-12 13:30
iets actiever rijden. en ik zal het paard ook laag en lang gaan rijden. wij hebben vaak ook dit soort paarden onder het zadel.
Ik merk eigenlijk op wat de anderen ook zeggen, handen meer dragen. Je zit hem nu doordat je teugels klapperen steeds in de mond, natuurlijk ontspant hij zich dan niet. Daarnaast sporen af. Anders leert ie niet op je benen voorwaarts te lopen en zul je daar altijd last van hebben. Verder vind ik het wel een leuk beestje om te zien Gewoon meer oefenen en dan worden jullie een super combi! :p