LUNNAAX schreef:melody7 schreef:heb je les met haar?
Nee gaat niet Lukken
heb je zelf wel les?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gianti schreef:@vosje456: ik zie op de eerste foto een hand op een plek waar die niet hoort
, (filmpje is handiger geweest) vosje456 schreef:Gianti schreef:@vosje456: ik zie op de eerste foto een hand op een plek waar die niet hoort
Klopt, maar op die andere foto is die hand daar niet. Misschien was het eenmalig, we hebben allemaal wel eens dat we de hulpen eens moet vergroten om reactie te krijgen.
--
Maar om nou te zeggen dat je je paard verkloot omdat ze even niet meest goede foto's plaatst, (filmpje is handiger geweest)

judith370 schreef:Ariebren schreef:Dit is ook weer een school voorbeeld van hoe verknal ik mijn paard.
Wat bezield die dressuur ruiters eigenlijk om steeds maar vol in het bit te gaan hangen. ??
Zo lekker iedereen over een kam scheren..
LUNNAAX schreef:Ze heeft oud blessure waardoor dit niet kan..
lrtj_ schreef:LUNNAAX schreef:Ze heeft oud blessure waardoor dit niet kan..
Maar als ze een blessure heeft waarom wil je haar daan aan de teugel laten lopen en uiteindelijk aan het werk zetten. Als ze niet in de bak mag is het een reden dat ze niet zwaar aan het werk mag. Ga gewoon lekker buiten rijden en hou het bij ontspannen lopen.
rij haar gewoon eerst naar de ontspanning toe dan komt aan de teugel vanzelf.
LUNNAAX schreef:Ik weet zelf best dat ik m'n paard NIET "verkloot". Maarja als mensen dat denken moeten ze dat zelf weten
Heb je niet ergens in de buurt een vlak grasveld ofzo? Leen_ schreef:Beginnen met het begin... van voor naar achter rijden, achterhand actief, rug ontspannen, rechtrichten en dan zal dat hoofdje wel zakken. Wat jij "aan de teugel" noemt kan je (of beter gezegd hoor je) niet door met je handen te trekken,zagen,...
Er is hier trouwens al een heleboel topics over: [RT-P] [centraal] Aan de teugel
[RT-P] [centraal] Problemen met aan de teugel...
Dit zijn enkel nog maar de centrale..