Gucci weer eens op de foto!!@ Work.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Gucci weer eens op de foto!!@ Work.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 19:40

Zolang ze haar rug niet gebruikt blijft de galop inderdaad moeilijk. Gooi de teugels eens wat losser en drijf haar met de neus naar de hand toe. Maakt niet uit dat ze dan niet in de krul loopt, ze moet toch eerst echt na gaan geven ipv slechts in een showhouding lopen (wat ze nu dus wel doet). Zolang dat zo blijft ziet het er misschien leuk uit maar rijtechnisch is dat gewoon niet oké, je moet in principe de controle hebben om het paard ieder moment met gemak in een andere hoofd/hals-houding te krijgen, en als ik de foto's zo zie is dat bij jou nog niet het geval. Ga daar eerst aan werken, zul je merken dat het galopperen na een tijdje ook makkelijker zal gaan omdat ze haar rug meer loslaat en dus meer vrijheid heeft om haar passen af te maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 08:24

Mooi paardje :)

Een nog als tip: doe eens alsof je je heupen en je knieën laat vallen, je mag echt véél meer ontspannen in je billen en je bovenbenen.
Ik denk dat het ruggebruik van je paard dan sterk zal verbeteren icm met bovenstaande tips, ook zal ze dan haar passen fijner afmaken :)

AnneGero

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 15:13

Allereerst, zeer mooie foto's, en super mooi paard ! :D
Bij mij viel je been vooral op, op vele foto's lijkt je hiel redelijk opgetrokken, probeer je benen wat langer te maken. Want zou wel jammer zijn moest je paard er opden duur minder op gaan reageren :)

VITAxYANTHE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 20:44

waauuuuw mooi bereest zeg, het lijkt alleen alsof je erg aan de teugels hangt...

gekkiej123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-12 21:31

Dankje!.

misschien lijkt het idd zo maar dat is het totaal niet. ik rijd juist met een zachte hand. ik denk dat het lijkt door de spanning die er te zien is.