Scheren heb ik gedaan omdat ze zo wollig werd zelfs door der 200 grams deken dat ze zelfs tijdens de grond training wat ze oh zo leuk vind begon te zweten.. krijg er dan maar weer goed droog.. maakt niet uit of ze hoog in de sport moet lopen ze voelt zich heerlijk onder der geschoren velletje..
Ik wil echt alles aannemen en graag overal van leren maar ik vind jou opmerkingen nogal uit 1 lopen en een beetje aanvallend ik probeer naar oplossingen te zoeken en zoals ik het altijd geleerd heb en mijn ervaring met me vorige 5 jArige die ik ook zelf voor een deel geleerd heb waren de trainingen met dubbele longe behoorlijk zwaar.. buitendat vind ok het persoonlijk on nAtuurlijk om een 3 jarig paard telkens op een rondje te trekken.. ik doe onwijs veel grond traininget er hier geniet ze vollop van en wat ze leuk vind moet je ook extra koesteren het is ook niet dat ik er persee zo veel keer per week MOET rijden ofzo.. rij haar vaak 3 keer in de week en 2 keer in de week grond training tot 2 dagen in de week vrij..
Bij ons op stal hebben we in de winter helaas niet de mogelijkheid om er de gehele dag buiten te laten.. zomers daar integen wel..