Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hiphorse schreef:zo veel reacties had ik eerlijk gezegt niet verwacht toen ik het topic opende![]()
maar ik heb vandaag weer gereden en het lijkt wel of m'n pony op bokt zit![]()
heb gewoon zonder zweep kunnen rijden reactie op been was super, heb geen idee hoe het komt dat ze het in 1 keer zo goed doet maar was er super blij mee
morgen heb ik weer les dus eens kijken of ze het dan nog zo doet
mnkortleve schreef:Ik had al een pb gestuurd, maar wil toch wel even zeggen dat ik sta te kijken van de reacties hier![]()
Wie zegt dat het niet aan de houding van de ruiter ligt dat ze onbewust haar paard op de rem zet, dan zeg je in principe met je benen hup hup vooruit en met je houding dat ze moet stoppen, paard snapt er niets meer van.
Als ik iemand op mijn paard zet waarvan haar houding niet goed is dan zal ze ook niet lopen, maar als ik haar een zweep er bij geef dan wel, want daar is ze bang voor.
Los je daar het probleem dan mee op![]()
Zitles nemen van iemand die daar verstand van heeft en niet je paard de schuld geven, maar jezelf.
anneliesdj schreef:mnkortleve schreef:Ik had al een pb gestuurd, maar wil toch wel even zeggen dat ik sta te kijken van de reacties hier![]()
Wie zegt dat het niet aan de houding van de ruiter ligt dat ze onbewust haar paard op de rem zet, dan zeg je in principe met je benen hup hup vooruit en met je houding dat ze moet stoppen, paard snapt er niets meer van.
Als ik iemand op mijn paard zet waarvan haar houding niet goed is dan zal ze ook niet lopen, maar als ik haar een zweep er bij geef dan wel, want daar is ze bang voor.
Los je daar het probleem dan mee op![]()
Zitles nemen van iemand die daar verstand van heeft en niet je paard de schuld geven, maar jezelf.
Heb jij al eens een lui koudbloedje met een eigen wil onder je kont gehad?
Als ik het zo lees lijkt me van niet.
Als je een paard hebt wat wel wil en voorwaarts rijd en tegenhoud tegelijk dan krijg je echt wel een andere reactie dan gewoon stil blijven staan of rustig blijven stappen.