Urlie van Metall Back to the basic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Leanne_Salvo

Re: Urlie van Metall Back to the basic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 14:11

Wat gezegt wordt over de onbalans herken ik. Ik duik door mijn eigen onbalans ook gemakkelijk naar voren. Herkenbaar voor jou ook?
Verder hou ik van je rijstijl! Zo wil ik het ook leren! :j Foto's zien er goed uit... Ga zo door! _/-\o_

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-12 14:15

Ik val inderdaad wat mee naar voor. Als ik na achter ga zitten werk ik hem meer tegen. Zoals eerder gezegt ligt mijn rug ook wel een soort van in puin. Rechter moet ik wel gaan zitten en hoofd recht houden en mond gesloten houden haha!

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 15:09

Voor een westernruiter die vreemd gaat vind ik je er super op zitten! Enige puntje vind ik inderdaad je houding maar ach, zo vreselijk vind ik het niet eens. Leuk om het ook eens goed te zien gaan :) Het is gewoon een andere manier van rijden (aanleuning, been er aan etc.)

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 00:57

Zou alleen voor het ultieme Basic toch die wielsporen even afdoen.. :7

En je rug, heb je gezegd, maar als je je schouders wat meer naar achteren kan doen, dus beetje trots gaan zitten, dat het al heel anders lijkt en dan val je ook minders snel naar voren.

Probeer ook je handen mooi op dezelfde plek te houden en dan zou ik de teugels ietsje korter nemen zodat je handen mooi voor het zadel liggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 17:32

Lekker beeld, paard loopt fijn door het lijf.

Ziet er heel fijn uit.

Pluimpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 21:15

Paard loopt mooi ontspannen. Nu een beetje aan je eigen houding werken. Komt helemaal goed met jullie.