Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Rijsa schreef:Veel te diep ja. Hij loopt ook niet eens goed, ipv dat hij nageeflijk loopt, ontwijkt hij je hulp gewoon door zo diep te gaan lopen. Gooi je teugels maar los, en laat je paard zelf maar eens lopen voordat je aan zijn hoofd gaat zitten. Het hoofd komt vanzelf dan wel een keer.
En als je nog geen les hebt, les gaan nemen.
Succes! sabrinagirl schreef:van mij instricteur moet hij leren rustig draven omdat hij in het begin aleen maar kei hard kon draven
paardje is 7 jaar nu aan het beleren
ja instrichteur zegt dat het goed is dat die zo loopt ja
drm d8 ik zal het is kijken hier wat jullie zeggen
en ik zaag niet
sabrinagirl schreef:van mij instricteur moet hij leren rustig draven omdat hij in het begin alleen maar kei hard kon draven
paardje is 7 jaar nu aan het beleren
ja instrichteur zegt dat het goed is dat die zo loopt ja
drm d8 ik zal het is kijken hier wat jullie zeggen
en ik zaag niet
sabrinagirl schreef:eff voor de duidelijk hijd he
hij doet dit uitzichzelf hij moet nog leren om dit niet te doen
sabrinagirl schreef:eff voor de duidelijk hijd he
Heel veel jonge paarden kruipen achter de teugel.. voooorwaarts voooorwaart vooorwaarts schakelen schakelen schakelen en dan is het over een paar weken minder/eruit sabrinagirl schreef:eff voor de duidelijk hijd he
Nachtlampje schreef:
Drie meter te lang en op de voorhand. Vudress schreef:Nachtlampje schreef:
Je moet er toch niet aan denken dat je paard zo loopt?Drie meter te lang en op de voorhand.
anneliesdj schreef:Het is ook niet zo'n ramp hoor, beter dan een paard wat de kop in de lucht gooit.