Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
it_is_me schreef:Dit is naar mijn idee wel een hele grote uitdaging voor zo'n jong meisje... en misschien vindt ze het wel leuk om reacties van bokkers uit te lokken?
Wie weet rijdt ze al haar hele leven, en rijdt ze heel goed?
ShauniBef schreef:it_is_me schreef:Dit is naar mijn idee wel een hele grote uitdaging voor zo'n jong meisje... en misschien vindt ze het wel leuk om reacties van bokkers uit te lokken?
Ach, TS stelt gewoon een vraag, niets mis mee. Om nou gelijk te gaan roepen dat het herfstvakantie is, is ook weer zo iets
Eileen_ schreef:it_is_me schreef:Dit is naar mijn idee wel een hele grote uitdaging voor zo'n jong meisje... en misschien vindt ze het wel leuk om reacties van bokkers uit te lokken?Wie weet rijdt ze al haar hele leven, en rijdt ze heel goed?
Waarom toch altijd op leeftijd af gaan...? Als je met je vorige reactie bedoelde 'penny!', dan vind ik deze reacties toch een stuk meer penny...
TS, heel veel succes en als je het echt wilt (, je paard het aankunt en les neemt) dan komt het vast wel goed!![]()
Al zou ik wel stoppen met het zwaardere werk als je merkt aan je paard dat het te veel wordt. Wel eerlijk blijven tegenover hem.
Ladybird schreef:Liepen er geen paarden van 18 mee op de olympische spelen?? 17 is nog een hele mooie leeftijd hoor!!
HEel veel succes!!