Hon muis en aan de longe

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rosiewozie

Berichten: 724
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 12:11

harstikke leuk zo. Echt schattig. En die deken ik zou idd ook gewoon zeggen lekker warm toch, alleen beetje oppassen met de riemen, maar dat komt wel goed denk ik.
Zou alleen bij de bil niet schuin scheren, maar recht. Voor de rest echt schattig.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-03 12:28

Titsie schreef:
Leuk geschoren maar ik vind alleen heel achtelijk dat je bij mij had geschreven waarom shetlanders als dressuurpaarden moeten lopen met die touwtjes en wat doe je zelf dan???


Er is niks mis mee een shetlander bij te zetten, alleen je hebt bijzetten en vast zetten.
Hon staat niet vast, staat niet met haar kop zowat tussen haar knieeen

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 12:30

stef schreef:
Heb ze zowiezo nooit strak tegen de buik aan zitten


Maar juist daar schuilt het gevaar. Hoe strakker die singels zitten, hoe beter! Met te losse singels kan een paard heel makkelijk met zijn benen erdoor komen!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-03 12:34

ze zitten wel "strak" maar niet als de singel van een zadel zeg maar

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 12:38

wat een discussie... Scheve mond het ziet er toch goed uit of niet...

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 13:55

melissa20 schreef:
ziet er niet uit


Zeg dan niks, of wees een beetje subtiel!

Dennis

Berichten: 31496
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 13:57

Misja"]
[quote="melissa20 schreef:
ziet er niet uit


Zeg dan niks, of wees een beetje subtiel!
[/quote]

Ik denk dat stef inmiddels al boven dit soort reacties staat. Je krijg erg veel van dit soort reacties als je je shet ergens anders voor gebruik dan grasmaaien Lachen .

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 13:58

Dennis"]
[quote="Misja"][quote="melissa20 schreef:
ziet er niet uit


Zeg dan niks, of wees een beetje subtiel!
[/quote]

Ik denk dat stef inmiddels al boven dit soort reacties staat. Je krijg erg veel van dit soort reacties als je je shet ergens anders voor gebruik dan grasmaaien Lachen .
[/quote]

Ik wil ook zo'n grasmaaier!!!

ukkiepuk

Berichten: 4219
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 15:05

Ach gossie, Hon met een kale streep Haha! Ik vind het er eigenlijk niet raar uitzien hoor, het is iig heel functioneel. Leuke deken, ik heb hem voor Zorro in het blauw gehad Haha! .

Zorro is helemaal geschoren maar ik heb ook zijn benen laten zitten (lekker warm). Sommigen vinden het er niet uitzien maar ik vind het wel meevallen, zijn sokken afscheren heb ik eigenlijk altijd gedaan maar ik vind dat zo zonde in de zomer. Hij heeft dan bijna geen sokken terwijl ze eigenlijk heel mooi zijn Haha!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 15:07

stef schreef:
ze zitten wel "strak" maar niet als de singel van een zadel zeg maar


dat hoeft dan ook weer niet. Maar als je met gemak twee vuisten (op elkaar dan he) tussen kunt doen, dan kan er ook met gemak een been door. En dat is iets wat je echt niet wilt hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 15:13

Je kunt ook voor de zekerheid ipv die ijzeren dingen van de singels in elkaar te haken PTT-elastieken gebruiken. Mocht je paard er dan onverhoopt met een hoef inkomen, dan breekt het elastiek en komt 'ie niet met z'n been in die bijna onbreekbare singels te hangen.

Ik vind het trouwens een zwaar schattig dekentje Lovers

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-03 18:24

ukkiepuk schreef:
Ach gossie, Hon met een kale streep Haha! Ik vind het er eigenlijk niet raar uitzien hoor, het is iig heel functioneel. Leuke deken, ik heb hem voor Zorro in het blauw gehad Haha! .

Zorro is helemaal geschoren maar ik heb ook zijn benen laten zitten (lekker warm). Sommigen vinden het er niet uitzien maar ik vind het wel meevallen, zijn sokken afscheren heb ik eigenlijk altijd gedaan maar ik vind dat zo zonde in de zomer. Hij heeft dan bijna geen sokken terwijl ze eigenlijk heel mooi zijn Haha!


Foto??? Haha!
Ik heb hon expres zo geschoren omdat helemaal maar de benen niet me dus echt geen porum leek Haha!

bonney4evverJarig

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 19:29

oohhhh die deken staat m echt goed zeg hihi! lief paardje! Lachen

ukkiepuk

Berichten: 4219
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 22:47

stef"]
[quote="ukkiepuk schreef:
Ach gossie, Hon met een kale streep Haha! Ik vind het er eigenlijk niet raar uitzien hoor, het is iig heel functioneel. Leuke deken, ik heb hem voor Zorro in het blauw gehad Haha! .

Zorro is helemaal geschoren maar ik heb ook zijn benen laten zitten (lekker warm). Sommigen vinden het er niet uitzien maar ik vind het wel meevallen, zijn sokken afscheren heb ik eigenlijk altijd gedaan maar ik vind dat zo zonde in de zomer. Hij heeft dan bijna geen sokken terwijl ze eigenlijk heel mooi zijn Haha!


Foto??? Haha!
Ik heb hon expres zo geschoren omdat helemaal maar de benen niet me dus echt geen porum leek Haha!
[/quote]

Foto's zijn onderweg Haha! wrs morgen of donderdag maken. Alleen de benen laten zitten geeft ook wel een leuk effect hoor, Zorro heeft nu ook bedsokken Tong uitsteken (Er staan veel paarden bij ons op stal in de stalbandages en de staleigenaresse noemt dat bedsokken Knipoog , tja dan kan Olympic Zorro natuurlijk niet achterblijven hè!!)

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 22:08

leuk paardje, shetten zijn sowieso gaaf

pearl_tje
Berichten: 3759
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 11:58

Leuke shet hoor Haha!

goofy

Berichten: 160
Geregistreerd: 19-03-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 13:44

leuk dat lieve kleine dekentje en leuk hoe je geschoren hebt!! Lachen