Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Regenpier schreef:Joolien schreef:Ik heb het idee dat je weinig steun aan het zadel hebt waardoor je wat steun zoekt op de hand, en je valt daardoor ook voorover.
Foto 4 is een mooi uitgangsppunt, als je vanuit deze houding activiteit kunt behouden zou dat al heel erg ten goede komen van haar lijf. Ik snap niet helemaal waarom ze niet mag nageven als je haar losgooit? Blijkbaar komt er spanning van jou uit, zodat ze alleen kan nageven als jij ontspant?
Succes
Dankjewel!
Mijn zadel vind ik zelf ook niet helemaal fijn, ik zou het liefst een dressuurzadel willen.. maar ik heb er nog nooit bij stilgestaan dat ik hierdoor voorover zit! Ik zal er nog eens goed op letten
Als ik haar dus losgooi, geeft ze niet op de goede manier na, want ik heb dan geen contact/aansluiting en kan dus eigenlijk helemaal niets
Regenpier schreef:Sinds woensdag is de knop omgeslagen, ik heb alle tips heel goed doorgelezen en mijn instructrice heeft het me allemaal nog heel goed uitgelegd. Toen zijn we het gaan toepassen in de realiteit!
Eerst moest ze dr eigen benen optillen en uit zichzelf lekker actief lopen. Toen maakte in een ophouding en legde mijn been eraan en toen gaf ze heel fijn na!!
Nogmaals heel erg bedankt voor alles en ik zal binnenkort weer foto's maken zodat jullie de flinke verbetering kunnen zien!!