Tja ik durf het zelf niet op kreupelheid te gooien omdat de filmpjes zo schokkerig zijn, vandaar dat ik het houdt bij onregelmatigheid
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tja ik durf het zelf niet op kreupelheid te gooien omdat de filmpjes zo schokkerig zijn, vandaar dat ik het houdt bij onregelmatigheid
Babootje schreef:Joolien schreef:Haha BabootjeTja ik durf het zelf niet op kreupelheid te gooien omdat de filmpjes zo schokkerig zijn, vandaar dat ik het houdt bij onregelmatigheid
Ja dat had ik eerst ook, maar toen bekeek ik de filmpjes middendraf en daar is ie toch echt kreupel IMO.

Omdat hij ook een vrij grote gang heeft kan het best zijn dat het balans is. TS hoeft maar wat meer op links te zitten en het paard wordt al belemmerd in de linkerschouder wat de pas korter maakt. Maar dat hij onregelmatig loopt is een feit
msJane schreef:bontje is eigelijk gewoon voor de mooija dan laat ik het zadel denk ilk nog even na kijken, bedankt!
Joolien schreef:MirandaFuego schreef:Je ziet duidelijk dat het hoofd niet constant op het ritme megaat, dus ik denk niet dat dat het is.
Ik noem maar een dwarsstraat hoor
MsJane, heb je wel eens vaker gehoord dat je paardje onregelmatig is?

msJane schreef:Ik heb wegens vakantie 3 weken geen les gehad(ik was eerst 2weken weg en nu is mijn instructie op vakantie) ik heb zaterdag weer les normaal heb ik gewoon iedere week priveles. aangezien hij op het harde niet kreupel loop denk ik niet dat het nodig is om op korte temijn DA er bij te halen wel komt de hoefsmid volgende week, ik zou hem ook vragen of hij misschien iets kan zien. ik ben zeker ook wel geschroken van al het commentaar omdat ik hem alleen voor de lol rij maar ik heb dit topic gestart om tips te krijgen dus tja,: ) morgen mijn vader de zadelmaker maar even laten bellen dan komt die binnenkort ook nog evenlangs: )