En ik wil het niet leren ook
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
bigone schreef:Rio 2016?? Word tijd dat je weer naar school gaat, kleine wijsneus
Jouw paard kan dan wel op een hoog niveau gelopen hebben maar als het baasje daar niet aan toe is dan schiet je er weinig mee op, maar zolang je maar plezier met je paarden hebt is het prima toch. Wat jouw paard liet zien doen onze paarden hier ook, heb een driejarige die heel goed in de passage kan lopen als er een aanspanning over de straat gaat. En dan ook zijn staart nog rechtop. Knap he.
bigone schreef:Rio 2016?? Word tijd dat je weer naar school gaat, kleine wijsneus
Jouw paard kan dan wel op een hoog niveau gelopen hebben maar als het baasje daar niet aan toe is dan schiet je er weinig mee op, maar zolang je maar plezier met je paarden hebt is het prima toch. Wat jouw paard liet zien doen onze paarden hier ook, heb een driejarige die heel goed in de passage kan lopen als er een aanspanning over de straat gaat. En dan ook zijn staart nog rechtop. Knap he.

Milanzuidema schreef:Ik rij al heel lang paard, heb twee alround kwpn paarden de ene meer dressuur dan springen en de anderen andersom, ik heb mijn eigen carriere, 4 boxen, stapmolen en longerbak, ik ben geen beginner zoals jullie denken, hoor ik best verstand, in de wei doet ze dat egt, ze heeft 2 jaar op hoog niveau gereeden en daarna een meisje heeft ze niets er mee gedaan niet inenten en ontworming niets... 2 jaar op stal, dat is lang maar nu is ze weer helemaal terug! Ik weet het niveau niet want zoals ik heb gezegd dat ik geen contact heb met de voor voor eigenaar... dus nee vindt ik wel jammer!
Het is egt een super paard, ze reageert perfect op de stem met het longeren en rijden, heeft wat inventing gedaan, dat wel op laag niveau dus ook niet zo hoog enz, ze springt 1m20, zij is meer dressuur, mijn anderen paard niet, die is best moeilijk in dressuur ook een beetje stijf maar het komt al ze doet het steeds beter... maar we hebben het nu over samira, ik zou het niveau graag willen weeten maar weet het jammer genoeg niet... anders zal ik me daar op aan passen...
. JuliaMaria schreef:Het enige "zielige" aan dit hele topic vind ik dat er hier volwassenen alles uit de kast trekken om een 13-jarig meisje de grond in te trappen op basis van taalfouten en een verhaal wat misschien groter is dan het moet zijn (hé dat hebben alle paardenmeisjes wel eens gedaan, laten we eerlijk zijn.
Milanzuidema schreef:bigone schreef:Rio 2016?? Word tijd dat je weer naar school gaat, kleine wijsneus
sorry hoor maar als je goed nadenkt zij ik lamotte, dus de championnat de la france, van frankrijk, dat is niet in rio, maar in frankrijk als je goed nadenkt, en ik ben nu al 14.