Ga daar echt aan werken, want met deze spanning in zijn lijf kweek je problemen. Succes!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar je gaat je daar echt iedere minuut dat je op dit paard zit ervan bewust moeten zijn om die handen losser te laten, het paard meer ruimte te geven. Want een strenge hand is nefast bij ieder paard, maar vooral bij een jong paard. Nu moet die normaal leren om vertrouwen te krijgen in die hand en dat kan die nu niet. Je ziet hem ook opspannen, rug wegdrukken en hoofd omhoog gooien. Die voorkant zou ik dus echt nog even loslaten (ik durf zelfs zeggen dat ik in dit stadium zelfs nog liever min of meer waslijntjes zie, maar dat zal niet iedereen met me eens zijn).
rayoow schreef:Volgens zij stamboom(vaderskant) is t puur kwpn.moeder was ook kpwn
Donderdag veel met jullie tips gedaan en ging al beter! Ik en hij ontspande meer.
Morge weer erop(weekend weg geweestt en lekker rustig aan doen met m) en dan alleen stappen en draven en ontspanning erin krijgen =)
Dinsdag een stap bosrit gemaakt wat ons ook erg goed deed =D
Heeeeel erg bedankt alvast, ik ga aan de tips werken en pprobeer over een maandje weer wa fototjes te plaatsen om te kijken hoeveel verschil er in komt =d
Ga nu eerst even naar bed ,lang weekend dus ben kappot