Instructie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

pat1974

Re: Instructie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 23:51

maar voor beter les te geven zou ik toch een opleiding gaan volgen, is ook voor de verzekering beter

Debbie_N

Re: Instructie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-12 14:31

Voor beter lesgeven, ga ik namelijk over 2 weken aan mijn opleiding beginnen.
Doe dit vooral zelf als voorbereiding, (heb ook vee les gegeven onder begeleiding) maar zie dit toch wel als extra leermomenten. Kijken, zeggen wat jij denkt en samen bespreken. Proberen en zoeken naar het beste resultaat, de ene keer wat sneller gevonden als de andere keer. Maar ze zijn er ook nooit slechter op geworden. Moet zeggen dat in de ogen van vele ze vooruitgang boeken (niet eens wetend dat ik help).

Voor de duidelijkheid, deze jongedame valt niet onder mijn verantwoordelijkheid, net zomin wanneer ik haar help tijdens het rijden. Officieel les is het namelijk ook niet. Weet niet precies hoe ik het het beste uit kan leggen, van te voren zijn deze dingen wel besproken.

Moet wel zeggen, ben als ukkie gewoon in het diepe gegooit met longelessen geven. Ging allemaal wat laks, geen tijd, hee Debbie, neem jij het even over?!
Ik met mijn vele verstand als kleine meid, tuuuuurlijk! Doe ik wel even.
Nam groepen mee naar buiten en noem maar op. Langer geleden dat wel, zelf nooit nagedacht over wat er kon gebeuren of iets dergelijks. Al was de eerst aanspreekbare de manege eigenaar.
Maar ik kan jullie wel vertellen, dat ik hier ontzettend veel van heb geleerd! Op de verkeerde manier, dat zeker. Maar als ik hier nu aan terugdenk, heb ik eigelijk geen spijt dat ik het had gedaan, denk dat ik dan heel wat ervaringen minder rijk was geweest.