Heb je er al een tandarts naar laten kijken? Misschien heeft hij last van zijn tanden ofzo. Ook kan een tandarts misschien een oplossing hebben.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

love_western schreef:Dacht dat ie van mij erg op het bit kauwde
En wat is er moeilijk aan om te lezen dat TS niet bitloos wil rijden? Snap dat er heel veel mensen fan van zijn. Maar er zijn ook mensen die duidelijk wel met bit willen rijden. Waaronder ik.
Helaas kan ik je geen tip geven TS. Ik weet wel dat mijn paard haar bit niet doorkauwd en ik rij met een shank. Dus dat is al helemaal geen optie om dressuur mee te rijden.
Als ik zou willen kan ik vandaag nog overstappen naar bitloos, reageerd hij ook goed op.Air schreef:love_western schreef:Oja sorry, ik was even vergeten dat er mensen zijn die hun paard niet willen verstaan.Dacht dat ie van mij erg op het bit kauwde
En wat is er moeilijk aan om te lezen dat TS niet bitloos wil rijden? Snap dat er heel veel mensen fan van zijn. Maar er zijn ook mensen die duidelijk wel met bit willen rijden. Waaronder ik.
Helaas kan ik je geen tip geven TS. Ik weet wel dat mijn paard haar bit niet doorkauwd en ik rij met een shank. Dus dat is al helemaal geen optie om dressuur mee te rijden.