vanavond half 8 ben ik er weer. en ga in de tussen tijd even wandelen met sarina
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tigra_ schreef:Heb je hier normaal gesproken in de lessen ook last mee? En hoe begeleid je instructeur/trice jouw daarin? Ik snap dat het heel vervelend is maar de fout ligt grotendeels toch bij jouw vrees ik. Je zegt dat je een tijdje met zweep gereden hebt en dit zo'n 2 weken hielp dan ben je toch niet consequent en duidelijk genoeg want normaal gezien moet je dit juist vrij snel weer kunnen afbouwen.
Maar inderdaad even niet rijden en zelf tot rust komen en straks met de lessen weer opbouwen mocht je instructeur/trice je niet voldoende begeleiden toch eens rond kijken voor iemand anders.
xsarinax schreef:Tigra_ schreef:Heb je hier normaal gesproken in de lessen ook last mee? En hoe begeleid je instructeur/trice jouw daarin? Ik snap dat het heel vervelend is maar de fout ligt grotendeels toch bij jouw vrees ik. Je zegt dat je een tijdje met zweep gereden hebt en dit zo'n 2 weken hielp dan ben je toch niet consequent en duidelijk genoeg want normaal gezien moet je dit juist vrij snel weer kunnen afbouwen.
Maar inderdaad even niet rijden en zelf tot rust komen en straks met de lessen weer opbouwen mocht je instructeur/trice je niet voldoende begeleiden toch eens rond kijken voor iemand anders.
nee op de manege is er niks aan de hand, het kan ook aan onze bak liggen. die loopt zwaar en ik kan me dan voorstellen dan je dan niet snel wil gaan lopen.
Chantal1609 schreef:Heeel veel temop wisselingen en overgangen rijden
in draf middendraf (ook in de wendigen) paar pasjes extreem terug en direct weer middendraf, weer goed terug en weer, zo door blijven gaan tot ze goed naar voren gaat
ook vanuit draf terug naar stap, 2 pasjes stappen en direct weer weg draven en dan ook goed actief, niet zo sloom, als ze wel sloom wegdraaft direct door naar middendraf
dan een hele lange zijde middendraf en weer opnieuw tot ze actie wegdraaft
en dan doe je weer de middendraf enz
als ze in de middendraf aangalopeerd geef je maar is ene keer een rondje gas en echt even hard galoperen
dan vraag je haar weer netjes terug en probeer je het weer opnieuw
die van mij doet het nu heel goed!
je zult dit wel een tijdje moeten volhouden maar ik spreek uit ervaring dta het echt werkt!