Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Anoukie schreef:Heel mooi paard, het enige wat ik me afvroeg is of je nu op al die draffoto's aan het doorzitten bent of op het verkeerd been lichtrijdt? Ik zie je nl. niet 1 x staan terwijl het buitenvoorbeen wel voor is,... Voor een 3 jarige vind ik persoonlijk veel doorzitten nog niet zo goed nl.
Mooi front trouwens, hengst of ruin?
). idd de nek dr mooi hoog op ziet er mooi uit, maar ik zie een jong paard liever wat langer doorgelijnd, goeie aanleuning, het paard in een lange lijn laten doorlopen en het voorwaardse op het been erin krijgen. ik denk dat als je je handen wat meer loslaat en naar voren brengt het plaatje er al heel anders uitziet. als je de achterhand er goed onder hebt en een goede lange lijn door je paard hebt gereden kun je meer oprichting vragen en dan krijg je een heel mooi ontspannen opgericht paard... maar dan ben je wel weer een behoorlijke tijd verder
verder geen commentaar, iedereen traint zn paard anders, maar zo zie ik het graag 
Titsie schreef:Hallo, bedankt allemaal voor jullie reacties, een vraagje. Wat verwachten jullie allemaal van zo'n jong paard? Zijn achterand, zijn tong (wat nieteens zo is) dat ie te laag loopt. Je kan beter kijken van wel jong paard kan alzo lopen? De meeste 3 jarige gaan met jou de bak door dus vind ik dit al heel netjes.