In galop hoofd naar beneden en niet meer te houden.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jorinda

Re: In galop hoofd naar beneden en niet meer te houden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 15:43

Waarom nou weer roepen dat ze te groot is als we nog niet eens een foto hebben gezien? :P Dat is toch wel een beetje vooroordelen hebben... Misschien is dit meisje wel erg klein, loopt of liep ze achter in groei of is haar Shetlander stiekem een kruising en wat groter? Vind het een beetje onnodig om meteen te roepen "les gaat niet helpen, want je bent te groot". Is natuurlijk een ander verhaal als je ergens anders wel een foto gezien hebt en het daarop baseert.

Jellebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 16:00

Jorinda__ schreef:
Waarom nou weer roepen dat ze te groot is als we nog niet eens een foto hebben gezien? :P Dat is toch wel een beetje vooroordelen hebben... Misschien is dit meisje wel erg klein, loopt of liep ze achter in groei of is haar Shetlander stiekem een kruising en wat groter? Vind het een beetje onnodig om meteen te roepen "les gaat niet helpen, want je bent te groot". Is natuurlijk een ander verhaal als je ergens anders wel een foto gezien hebt en het daarop baseert.

Uit de reacties van verschillende bokkers was op te maken dat ze 1.45 is.... Lijkt me niet echt passend op een shet ;)

Esxo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-12 14:58

Ik heb nooit gezegd dat ik 1.45 ben, dus hoe sommige bokkers in dit topic erbij komen?

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 14:59

Ja precies :P Dat is wat mensen concluderen op basis van dat zij 13 is. :')
Maar ik ben wel heel erg benieuwd naar foto's TS.

Esxo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-12 15:05

Ik kan wel wat foto`s posten, als ik op mn laptop zit. Zit nu namelijk op mn tablet. En al die reacties hier voor, ik ben helemaal nietbte groot hoor. Oordeel pas later als je weet hoe groot ik ben en mijn pony etc. Ik heb nu een hoofdstel met bit gekocht, gewoon om te proberen. Ze doet nog steeds haar hoofd naar beneden maar het is al wel iets beter,

Mylodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 16:06

Ik heb dit advies gekregen toen ik mijn verzorgpony reed: leg niet alle druk op twee teugels maar op een teugel en probeer dat knijpjes te geven dus niet non-stop aan de teugel trekken maar: trekje-los etc. Want als jij alleen maar aan de teugel gaat trekken trekt je paard terug.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 14:47

Ik heb alleen gezegd dat het me niet lijkt dat je 1.45 bent.
Nogmaals: hoe groot ben jij, en hoe groot is je Shet, TS?

roomsxzara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 21:15

Jellebie schreef:
Ik denk dat deze pony gewoon in protest komt omdat jij te groot bent :), zal les niet bij helpen. Gewoon een pony zoeken waar je wél op past

mee eens, ik zou een grotere pony zoeken.
en inderdaad neem anders les?