Fjord Winston voor het eerst op Bokt!

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xJorgx

Berichten: 1285
Geregistreerd: 13-11-10

Re: Fjord Winston voor het eerst op Bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 16:47

Ziet er goed uit hoor. Winston is een lieverd hè!
En zoals hierboven al gezegd word je handen wat hoger.

Marjo

Berichten: 37357
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: Fjord Winston voor het eerst op Bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-12 17:55

Bedankt voor de tips! Ik ben gisteren weer wezen rijden, en heb zeker het idee dat de tips helpen. Ben lekker eigenwijs geweest en ik heb mijn beugels een gaatje langer gedaan :o
Heb zelf het idee dat het een stuk ontspannender was dan dinsdag :)

ElSea
Berichten: 5377
Geregistreerd: 18-05-11

Re: Fjord Winston voor het eerst op Bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 18:13

Kwa beugels moet je het zelf weten, maar ik vind ze op de foto's al te lang, aangezien als je lichtrijdt je benen helemaal lang zijn en er geen knik inzit. Ik vind dat er niet mooi uitzien.

dressuur518
Berichten: 1453
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 19:58

Leuke foto`s en leuke combie zijn jullie!
Wel kun je proberen hem iets meer van achter naar voor te laten lopen, dus iets voorwaarster en zachtjes tegen houden met je (buiten) hand, en je kun misschien je handen hoger en dichter bij elkaar rijden en minder sturen met je binnen teugel en als je dus af wil wenden of stelling wil dat op lossen met je been en buiten teugel want soms zie je dat je hand helemaal van de hals af gaat omdat je aan het sturen ben met je binnenteugel. Succes!

Cindy1988
Berichten: 43
Geregistreerd: 31-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 10:13

Het eerste wat opvalt is dat je je handen breed zet en je legt ze op je bovenbenen. Of het nu je bedoeling is of niet, op deze manier zet je je armen vast. Een fijne aanleuning kan pas als je je handen boven de schoft hebt, en soepel bent vanuit je polsen. Je handen moeten een soort veren zijn, die meegeven als het paard je hand volgt.

Verder heb je een heel leuk knolletje onder je! :j

Marjo

Berichten: 37357
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-12 10:27

Cindy1988 schreef:
Het eerste wat opvalt is dat je je handen breed zet en je legt ze op je bovenbenen. Of het nu je bedoeling is of niet, op deze manier zet je je armen vast. Een fijne aanleuning kan pas als je je handen boven de schoft hebt, en soepel bent vanuit je polsen. Je handen moeten een soort veren zijn, die meegeven als het paard je hand volgt.

Verder heb je een heel leuk knolletje onder je! :j


Als je goed de beginpost hebt gelezen, weet je dat ik mijn handen níet op mijn bovenbenen leg, maar alleen breed heb ;)
Ik zet mijn handen niet vast, ze staan alleen veel te breed. Hier word aan gewerkt, heb zelf het idee dat het al minder is :)

dyoka

Berichten: 2059
Geregistreerd: 28-07-12

Re: Fjord Winston voor het eerst op Bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 10:34

leuk paardje! <3
probeer wat trotser te zitten, dat mag best. ;)
en voor je uit kijken. :)