Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Haffie"]
[quote="MelodyT schreef:Wie is jou instructrice k ken dr erges van...die foto is bij stal swanenberg gemaakt ofnie..das mooi daar!
haha, maar ze is wel aardig voor zover ik haar ken dan, ik ken dr van mijn vorige rijpony een beetje, ze kwam heel vaak bij hun, en wou altijd helpen enzo, en ze is super goed voor dr beestje, zo'n oud ponytje is dat, maar dat is een lang verhaal haha.

Annelou schreef:Ik vind het heel erg jammer dat bij Swannenberg geen sweer meer hangt eigenlijk is het een pracht stal, nouja een beetje verbouwtje hier en daar moet het toch lukken, als eerste vind ik dat ze die leuke oude half afverbrande boerderij moeten slopen. En dan komt het al redelijk in de buurt van een leuke Manege.
die afgebranden boerderij hadden ze allang moeten opruimen, maar dat heeft verder weinig met de sfeer daar te maken lijkt me. Haffie"]
[quote="Annelou schreef:Ik vind het heel erg jammer dat bij Swannenberg geen sweer meer hangt eigenlijk is het een pracht stal, nouja een beetje verbouwtje hier en daar moet het toch lukken, als eerste vind ik dat ze die leuke oude half afverbrande boerderij moeten slopen. En dan komt het al redelijk in de buurt van een leuke Manege.
die afgebranden boerderij hadden ze allang moeten opruimen, maar dat heeft verder weinig met de sfeer daar te maken lijkt me.