Rijfoto's van mijn instructrice

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 16:54

Die is gaaaaaaaf en dat hondje is ook heel schattig *LOL*

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 16:57

paard is mooi maar ik vind het er allemaal wel erg gespannen uitzien zeg!

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 19:07

Haffie"]
[quote="MelodyT schreef:
Wie is jou instructrice k ken dr erges van...die foto is bij stal swanenberg gemaakt ofnie..das mooi daar!

Hanneke van de Berg, zou best kunnen dat je ze ergens van kent. Ze zit geloof ik bij de paardenclub in Berghem. Ik krijg nou al een aantal jaar les van haar, maar niet iedereen vind haar even aardig en kan even goed met haar overweg.

Jaah die foto's zijn bij Swanenberg gemaakt. Wel heel mooi daar, maar ik zou er niet graag willen staan. Zeker niet omdat de eingenaressen mijn leeftijd heeft en een stront verwend kind is. (en ik haar helemaal niet kan uitstaan)
[/quote]
Nou nou nou, ja ze is wel verwend met dr 45 km wagentje Tong uitsteken haha, maar ze is wel aardig voor zover ik haar ken dan, ik ken dr van mijn vorige rijpony een beetje, ze kwam heel vaak bij hun, en wou altijd helpen enzo, en ze is super goed voor dr beestje, zo'n oud ponytje is dat, maar dat is een lang verhaal haha.
Verder wel leuke foto's! Mooi hondje ook haha.
Stond dat paard eerst ook bij Harry?
Het is daar echt wel mooi, maar ik ga liever naar Neerlandia van de winter is dichterbij *LOL*

MyBonfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 21:02

Wowiej, wat een mooi combi! Wel mooi hoor die knotjes!!!

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-03 23:38

Ja Esther, Onyx heeft ook even een tijdje bij Harry gestaan dat klopt. (in dat groene stalletje waar nou jullie katjes in zitten Haha!)

JokeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 15:48

Wat een beauty zeg!

En die laatste foto is echt super! Wat een heerlijk koppie heeft dat hondje!

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 16:39

Ooh Giddeltje is lief!! Wat een prachtige foto van Onyx en Giddel.
Echt heel erg mooi van Hanneke, Onyx is z'n lief mooi super paard. Met wel hele grote hoeven. Haha!
Ik vind het heel erg jammer dat bij Swannenberg geen sweer meer hangt eigenlijk is het een pracht stal, nouja een beetje verbouwtje hier en daar moet het toch lukken, als eerste vind ik dat ze die leuke oude half afverbrande boerderij moeten slopen. En dan komt het al redelijk in de buurt van een leuke Manege. Haha!

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-03 17:43

Annelou schreef:
Ik vind het heel erg jammer dat bij Swannenberg geen sweer meer hangt eigenlijk is het een pracht stal, nouja een beetje verbouwtje hier en daar moet het toch lukken, als eerste vind ik dat ze die leuke oude half afverbrande boerderij moeten slopen. En dan komt het al redelijk in de buurt van een leuke Manege. Haha!

hoezo verbouwtje ???? wat zou je aan Swanenberg willen verbouwen?????
en 'leuke' afverbrande boerderij?? maar die moeten ze slopen Verward die afgebranden boerderij hadden ze allang moeten opruimen, maar dat heeft verder weinig met de sfeer daar te maken lijkt me.

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 17:43

In die verbrande schuur liggen de papieren van een pony die ik 2 jaar lang heb gereden... Scheve mond ofja lagen dus...

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 01:24

Haffie"]
[quote="Annelou schreef:

hoezo verbouwtje ???? wat zou je aan Swanenberg willen verbouwen?????
en 'leuke' afverbrande boerderij?? maar die moeten ze slopen Verward die afgebranden boerderij hadden ze allang moeten opruimen, maar dat heeft verder weinig met de sfeer daar te maken lijkt me.
[/quote]

Niet echt verbouwen, maar die lelijke afgebranden boerderij eens een keer weg halen. Als ze dat dan opknapen, misschien dat ze dan meer klanten krijgen en daardoor meer sfeer kunnen krijgen.

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-03 13:13

Nee als die boerderij weg is zal dat echt niet mee helpen voor een goede sfeer. Dat ligt gewoon aan dat verwende kreng

Annelou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 14:21

Ja dat is ook zo als we haar gaan 'verbouwen' Haha! dan scheelt dat weer. *LOL*