Nicole tijdens haar shoot op concour. (L2)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Britt_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 12:51

wauw die is veranderd zeg! +:)+ en idd iets minder gaan hangen :)

ismy

Re: Nicole tijdens haar shoot op concour. (L2)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-12 17:25

Bedankt allemaal voor de tips en de complimentjes! Wauww. Heb ik ecgt wat aan bedankt! Zodra ik van vakantie terug ben ga ik hier gelijk allemaal aan werken!

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 17:38

Izzy19 schreef:
Ze spreken daar over een fractie eerder. Het verschil hier is te groot ;) Als je eens op zoek gaat naar filmpjes van passage, piaffe of gewoon verzamelde en uitgestrekte draf zal je zien dat dat verschil minimaal is, amper zichtbaar eigenlijk. Bij dit paard zit dat nog niet helemaal goed, maar dit was gewoon ter info voor de amazone met enkele tips hoe ze hieraan kan werken. Uiteraard is het beeld al veel verbeterd tov in het begin.

Ja inderdaad, je hebt gelijk, het verschil is hier wel groter dan waar ze het over hebben. Het is eerder hoorbaar dan zichtbaar!

WillOtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 19:21

o m g ! haha dit is echt ongelofelijk. het is een heel ander paard geworden! ik heb ontzettend veel respect, echt top.
jullie hebben duidelijk hard gewerkt, echt wauw. aha, ik ben nog een beetje in shock want de verbetering is zo ongelofelijk.
ik ken veel paarden die er ook uitzien als jou paard vroeger. jou werk is echt prachtig. het is zo'n mooi beesje als je het zo op de 2e foto ziet. Ga zo Dooooor :-)

ismy

Re: Nicole tijdens haar shoot op concour. (L2)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-12 20:21

Dankjwel! :d ze is idd veel veranderd, maar het was ook hard werken!.echt elke dag rijden en trainen en dat nog steeds natuurlijk!