Ook via PB zullen die mensen altijd je te woord staan en je vragen beantwoorden. Heerlijk vind ik dat
.En de personen waar over gesproken werd van de ene bokker die les kreeg van de andere bokker met name van die twee personen die niet meer posten op BOKT na het besproken filmpje, heb ik zo veel geleerd en door hun heb ik "het stuur" om gegooid. Na een jaar na het omgooien van het roer, heb ik een paardje dat op hele fijne hulpen te rijden is, veel meer al van achteren naar voren gaat (zit nog zat werk aan) en is het paardrijden veel eenvoudiger geworden. Paardje is zeer fijn en dapper geworden in de omgang en dus ook geestelijk erg opgeknapt door klassieke instructie.
Dus ja ik snap je nare bijsmaak want ik denk ook wel eens, van gossie kan dat nou niet wat anders geformuleerd worden, maar nee ik begrijp niet dat je enthousiasme voor de klassieke dressuur daardoor af genomen is. Het gaat toch om de methodiek en niet om de mensen die deze methodiek uitdragen.
Let op hiermee zeg ik dus niet dat IK die mensen niet zou mogen. Want het tegenover gestelde is waar.