Is één keer per maand privéles zinnig?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

KozieZ

Re: Is één keer per maand privéles zinnig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 12:57

Voor iedereen die alleen op het einde reageert en niet het hele topic heeft gelezen... Ze krijgt de groepsles van dezelfde instructeur als ze de privéles wil gaan nemen. ;)

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-12 14:15

max66 schreef:
ik zou stoppen met de groepslessen en dan bv eens per twee/drie weken een priveles nemen. Heb je veel meer aan!

Dat snap ik wel, maar die groepslessen kosten me maar ongeveer 4 euro, terwijl een privéles me 30 euro zou kosten, in andere woorden, een maand aan lesgeld is goedkoper dan 1 privéles. Daarbij zou stoppen met lessen betekenen dat ik of zou stoppen op de vereniging, of zou switchen naar inactief lid, wat beiden zou betekenen dat ik recht op bakgebruik verlies, en dus geen goede bak meer ter beschikking heb.

Maar goed, gezien de reacties in het topic denk ik dat het zeker zinnig voor me is, maandag spreek ik mijn instructeur weer, dus dan hoop ik voor mijn vakantie misschien nog een privéles af te kunnen spreken. :)

max66

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 15:44

ik neem ook maar eens in de maand ofzo een priveles. Ik kan er dan weer een maand mee vooruit hoor, dus inderdaad, ik zou het zeker af en toe doen!
Als de groepslessen zo goedkoop zijn moet je dat vooral blijven doen.

Emily__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 16:33

Natuurlijk zinnig, ik denk dat je er zeker van leert!
En de plezier dan? Die is ook belangerijk:)

Nynke_Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 09:13

Voor jouw doen zou ik 1x per maand een prive les doen :j

Tessa_Foxen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 16:35

Elke les is zinning, dus waarom 1x per maand niet :)

Debbie00

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 21:38

Les is altijd goed. Ik krijg op dinsdag en donderdag een uur groepsles van dezelfde instructie en op maandag ook vaak nog een half uur priveles van dezelfde. Ik heb trouwens ook een draver.

Jesjepaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 18:04

ik zou 1 keer per maand prive les nemen dan laat je in deze les zien hoe het gaat en wat je kan en dan geeft je instructeur je weer huiswerk mee voor de maand. en dan kun je in de les die maand erop je vorderingen weer laten zien. dit werkt naar mijn idee heel goed aangezien je zult merken dat je gaat leren van je eigen fouten wanneer je oefent.