Inrijden Cheyenne, eindelijk foto's

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Loeser

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 19:17

neej bij mij doen ze het ook echt niet, ook niet met het plakken-knippen...jammer

Jennygirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-03 19:21

Via een andere site, die picserver ligt met zijn pootjes in de lucht:
Galopje:
Afbeelding
Afbeelding
Stappen:
Afbeelding
Afbeelding
En een drafje:
Afbeelding
Poseren:
Afbeelding
Het verkleinen van de foto's doet mij er zeer mismaakt uitzien Haha!

miltonlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 19:22

leuke foto's!
mooi pony ook Kwijl

Arabsrulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 19:31

Zow ze is echt heel erg leuk onder het zadel!
Leuke combinatie ook!

Wens jullie nog veel succes en plezier samen!

Jennygirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-03 19:38

Dank je! We hebben nog heeeel veel om aan te werken, maar dat komt allemaal nog wel. Ik ben al zo trots op haar dat ze zo braaf in stap, draf en galop is en dat ze ook de overgangen heel netjes doet.

Toch eens uitvinden hoe ik foto's kan verkleinen zonder dat ik bepaalde delen (mijn hoofd Haha!) vermink. Ik lijkt Frankenstijn wel! Tong uitsteken

ingeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 19:40

haaa, nu is er wat te zien!! prachtig, prachtig paardje, èn prachtig hoe ze het doet! wenste dat mijn (jonge) knolletje net zo gemakkelijk dacht over de galop! OK dan!

Jennygirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-03 19:45

Misschien denkt Yennie nog niet en laat ze het nu nog even allemaal over haar heenkomen.
De kuren komen nog wel (het is nogal een dametje), maar we zijn er klaar voor!
Nog eentje van na het rijden:
Afbeelding
En eentje van voor het rijden, ze is er helemaal klaar voor:
Afbeelding
En het longeren voor het rijden. Zie haar binnenoortje.. luisteren of ik iets zeg...LIEFFFF!
Afbeelding

Loeser

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 20:27

ach, wat een schatje!!! heel veel plezier met haar en bedankt voor je pb

Arabsrulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 20:31

Kan aan mij liggen hoor.....maar ik mis manen?

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 20:55

Arabsrulezz schreef:

waar dan Verward

Jennygirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-03 21:05

Arabsrulezz schreef:

Je hebt gelijk, Franca heeft ze een stukje ingekort. Geheel volgens de nieuwe mode! Tong uitsteken
De deken schuurde er tegenaan en ook zaten ze de hele tijd onder het zadel. Dus nu heeft Yennie een vlot kapsel met 3 vlechtjes en kortere manen.

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 21:06

Arabsrulezz schreef:

Dat het korter is geworden, bedoel je?

Yennie is braafff, alleen jammer dat Yennie zo uitgerekt is op die foto's Haha!

Jennygirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-03 21:41

Inderdaad, ze zijn wat korter.
Ik heb een beetje zitten smurfen met het verkleinen van de foto's en op sommige is Yennie heel lang en op anderen weer niet.
Moet toch eens een photoshop of paint cursusje doen.
Jouw foto's zijn super!

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 21:50

Komt dat door het inrijden? Dat er plukken uitgetrokken zijn, of hebben jullie dat bewust eraf gehaald (dat lijkt me niets voor Franca Tong uitsteken )
Ik heb thuis ook photoshop, maar kan er zelf ook niet mee werken Haha! De foto's zijn bewerkt door mijn nicht, die Grafische Vormgeving gedaan heeft Haha!

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 21:54

Ziet er keurig uit, je rijdt haar ook heel netjes.
Petje af! Lachen

Jennygirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-03 22:08

Youko schreef:
Komt dat door het inrijden? Dat er plukken uitgetrokken zijn, of hebben jullie dat bewust eraf gehaald (dat lijkt me niets voor Franca Tong uitsteken )
Ik heb thuis ook photoshop, maar kan er zelf ook niet mee werken Haha! De foto's zijn bewerkt door mijn nicht, die Grafische Vormgeving gedaan heeft Haha!

Het komt niet door het inrijden, maar ze zaten wel in de weg bij het rijden (om de teugels heen, onder het zadel) en dus heeft Franca (JA, ze heeft het echt gedaan) er een stukje af gehaald. FOEI!

Ik ben niet zo handig met Photoshop. Op sommige foto't sta ik in het echt heel hard te lachen, maar het lijkt (na mijn actie) wel alsof ik heel boos ben. Haha!

Jennygirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-03 22:11

batje schreef:
Petje af! Lachen

Dank je. *straal, straal*
Ik merk juist dat ik veel meer houding fouten maak als ik haar rijd. Ik ben erg bang haar dingen verkeerd aan te leren. Ik mag bijv geen aanleuning zoeken, dat moet zij doen. En dus geen ophoudingen maken, tenzij ze te hard gaat. Ik wil alles zo voorzichtig mogelijk doen.
Het is wel geweldig hoe goed ze op mijn zit terugkomt, zelfs vanuit de galop. Dan denk ik toch stiekem: dat hebben we haar netjes aangeleerd!

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 22:17

Dat ziet er goed uit. Heel leuk paard ook.

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 22:26

[quote="Jennygirl]Het komt niet door het inrijden, maar ze zaten wel in de weg bij het rijden (om de teugels heen, onder het zadel) en dus heeft Franca (JA, ze heeft het echt gedaan) er een stukje af gehaald. FOEI!

Ik ben niet zo handig met Photoshop. Op sommige foto't sta ik in het echt heel hard te lachen, maar het lijkt (na mijn actie) wel alsof ik heel boos ben. Haha![/quote]

Het groeit wel weer Haha!!

Bij photoshop moet je gewoon het gedeelte selecteren met crop en dan enter drukken. Ach ja, hoor mij nou, ik ben het meest A-technische persoon hier thuis Haha!

Veel succes verder met het inrijden, en dat zal wel lukken!

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 22:42

Jennygirl"]
[quote="batje schreef:
Petje af! Lachen

Dank je. *straal, straal*
Ik merk juist dat ik veel meer houding fouten maak als ik haar rijd. Ik ben erg bang haar dingen verkeerd aan te leren. Ik mag bijv geen aanleuning zoeken, dat moet zij doen. En dus geen ophoudingen maken, tenzij ze te hard gaat. Ik wil alles zo voorzichtig mogelijk doen.
Het is wel geweldig hoe goed ze op mijn zit terugkomt, zelfs vanuit de galop. Dan denk ik toch stiekem: dat hebben we haar netjes aangeleerd!
[/quote]
Heel herkenbaar.. ervaren paarden corrigeren je fouten een beetje, jonge paardjes benadrukken ze nog even Knipoog
Vind het er echt verbazingwekkend netjes uit zien, geniet van je goede werk! OK dan!

Jennygirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-03 22:55

batje schreef:
Heel herkenbaar.. ervaren paarden corrigeren je fouten een beetje, jonge paardjes benadrukken ze nog even Knipoog
Vind het er echt verbazingwekkend netjes uit zien, geniet van je goede werk! OK dan!

Ik geniet van elk moment met Yennie en gelukkig vindt ze het rijden ook leuk (en geniet ze er dus ook wel een beetje van). En ze weet dat er slobber na het rijden is! Goed vooruitzicht.

Je hebt helemaal gelijk! Ik zag op sommige foto's dat ik mijn hand heel raar draai, dat doe ik normaal nooit. Ook duik ik heel erg naar voren, waarom? Geen idee, maar zo erg doe ik het anders ook niet. Ik heb nu twee keer in de week les (neem Franca's lesje over) en dus kan onze instructrice al die foutjes eruit rammen. Als Franca dan terug is, mag die even aangepakt worden! ~~}>

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 23:10

Dat naar voren duiken is heel herkenbaar, dat gebeurde mij ook de eerste paar keer op Tica. Ook loopt ze nog lekker slungelig en voelt dus aan als een kameel Haha!. Dit gaat gelukkig wel elke keer wat beter.
Dat naar voren duiken heeft waarschijnlijk met balans te maken, zowel van jezelf als je paard? Verward

Matti90

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 13:27

Jeetje wat is Cheyenne mooi...ik heb de fotoos al lang niet meer gezien maar het ziet er geweldig uit. Leuk dat het zo goed vooruit gaat..mooi shabrakje trouwens..

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 17:59

Ja ik zie de foto's! Ziet er echt goed uit!
Je staat goed op Yen, vind ik. Zonde van de manen, maar ik dacht al dat het een "probleem" zou zijn met dekens ed. Das het lastige dr van.

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 18:04

wauw Kwijl Ik blijf het een supermooi paardje vinden!