Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
smurffie schreef:Jodi, dit zadel is veel te krap, bontje voor of achter maakt niet uit want het bontje blijft het te krap maken.
ts, op deze manier dit zadel is vragen om problemen. dan liever een ander zadel of zelfs zonder.
beugels langer of korter gaat ook niet helpen: met een zadel dat zo slecht ligt kan jij niet in balans zitten.

korbakimmy8 schreef:branka16 schreef:Als je paard meer verzameld loopt zou het doorzitten ook makkelijker moeten gaan denk ik
Ik zie nu vaak de achterhand er niet onder en hij loopt veel op de voorhand.
Hoi,
Wij bijden hebben geen echte ervaring met de dressuur.
_YVN_ schreef:Ik vind je zadel niet echt lekker liggen, je zadel ligt vrij ver naar voren. Je beugels zouden een aantal gaatjes langer mogen dat komt je houding net wat mooier uit.
Je paard lijkt erg gespannen. Heb je les? Misschien is dat een goede optie om eens te proberen.
Vanwaar eigenlijk het rijden zonder neusriem?
. Het paard moet door het opgooien in draf jou een beetje uit het zadel liften met lichtrijden. Maar dit kan alleen als je paard van achter naar voor gaat lopen, maar door dat actiever laten lopen krijg je meer snelheid en die moet opgevangen worden...Als je hier met een instructrice aan gaat werken kom je er wel, want je hebt van nature een mooie houding
succes smurffie schreef:korbakimmy8 schreef:Reina loopt weer met een blesure door de andere verzorgsters. zijn we weer blij mee! nu stopt het trainen voorlopig.
Nu vraag ik me toch af alsik dit lees wat voor een blessure als je zo zeker weet dat het door een andere verzorgster komt?