waauw, jullie hebben hard getraind, ze liep int begin veel hoger met der hoofd, nu loopt ze al lager en meer ontspannen, ziet er super uit!
Blackxox
Geplaatst: 30-06-12 20:47
Ik zie op et filmpje dat je in de draf je voet naar voren hebt, en ze veel beweegt. probeer ze in een rechte lijn met je knie te houden en je hakken ietsje uitdrukken, en natuurlijk zoveeel mogelijk proberen stil te houden:) Ziet er verder goed uit!:)
Vind het er al goed uitzien! Ik vind het niet neusje niet heel erg. Probeer een fries in verschillende houdingen lopen. Daar worden ze flexibel van. Om hem voorwaartser te krijgen is 2 kleine kuitdrukjes in draf. Reageert ze daar niet op. Tik met de zweep als je dit consequent doet krijg je een heel fijn paard. Probeer je handen echt lager te houden en stil. Veel succes!
Vandaag komen ze nieuwe fotos maken. Zet ze erop als ik ze heb...ik vind zelf dat we erg vooruit zijn gegaan!! Zijn veel met tempo wisselingen bezig en met overgangen...ook meer het neusje eruit aan het rijden....
Esry
Geplaatst: 02-07-12 15:43
ziet er goed uit, alleen lijkt het nou of ze een doorgezakte rug heeft?
Van de eerste foto's schrok ik een beetje, maar de nieuwe foto's zien er echt fijn uit zeg! Heel goed bezig! Let op dat ze niet te diep komt, dan gelijk goed je been eraan