Spring foto's

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

dieselmegan

Re: Spring foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 10:14

Leuke combi zijn jullie :j ,

Probeer wel goedop je hakken te letten probeer
ze soms iets meer uit te drukken :)

corinezomer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 13:11

het ziet er al best netjes uit probeer alleen bij het springen iets meer in je beugels te gaan staan en niet op de hals van je paard leunen probeer veder ook je hakken goed uit te drukken en je tenen niet naar buiten te steken! en probeer contact te houden boven de sprong en je benen niet te ver naar achter te steken ;)
veder bij het dressuur matig rijden moet je er op te proberen te letten dat je een knik in je armen houd en je handen zelf wat meer draagt en dat je je benen ook niet te ver naar achter steekt ;)
jullie zijn wel een leuke combi :j

cosmoxxx1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 00:51

Ziet er goed uit :)
met springen zou ik iets meer contact met het bitje nemen, en handen nog iets verder naar voren.. voorderest ziet het er prima uit! +:)+

danytsiaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 11:05

leuke Paard :P probeer je ellebogen aan te sluiten.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 11:45

Je gaat iets teveel op je paard liggen, ook zet hij veelste vroeg af. Ik zou nog lekker laag houden en vooral gaan gymnastieken.

Ook is een spoor niet om je paard actief te houden maar om de hulp te verfijnen, bijvoorbeeld voor wijken, schouderbinnenwaarts etc. Ik zou dus je paard leren: Been = weg.
Als je stilstaat en je spant je kuit aan, dat het paard gaat stappen, als hij dit niet doet vooruit rijden gelijk naar de draf. En dan opnieuw doen en dus snel maken voor je been ipv spoortje.

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 17:44