Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
996981 schreef:Martine_R schreef:Een filmpje plaatsen en commentaar daarop geven mag niet? Hij/zij plaatst toch zelf het filmpje op internet?
Dus het mag wel om een filmpje dat iemand langs de kant van de bak heeft gemaakt bij het inrijden van Totilas door Rath af te kraken, maar niet van een onbekende? Wat een onzin.
Het is beide gewoon ronduit onbeschoft. Op een echt wedstrijdterrein trekt niemand zijn bek open, want zo veilig achter je computer op een forum kun je dat veel beter!
Martine_R schreef:Als ik langs de kant had gestaan bij Rath, had ik er ook niets over gezegd. Maar daarom heb ik er nog wel een mening over..
Jij hebt toch ook wel een mening over mensen? In plaats van die tegen anderen te vertellen dmv bijvoorbeeld een forum schrijf je ze liever een brief zeker?
Onzin als je het mij vraagt. De ruiter van de pony plaatst het filmpje zelf op internet.
996981 schreef:Martine_R schreef:Als ik langs de kant had gestaan bij Rath, had ik er ook niets over gezegd. Maar daarom heb ik er nog wel een mening over..
Jij hebt toch ook wel een mening over mensen? In plaats van die tegen anderen te vertellen dmv bijvoorbeeld een forum schrijf je ze liever een brief zeker?
Onzin als je het mij vraagt. De ruiter van de pony plaatst het filmpje zelf op internet.
de ruiter zet het filmpje op internet, dus is het toegestaan om haar maar af te zeiken? Jij loopt in de stad, dus mag ik maar over jouw belachelijke kleren praten met mijn vrienden? wat een mentaliteit zeg... Bijzonder hoe iedereen altijd overal een mening over mag en kan hebben. Je kúnt geen objectieve mening hebben als je maar een kant van het verhaal weet.
996981 schreef:Martine_R schreef:Als ik langs de kant had gestaan bij Rath, had ik er ook niets over gezegd. Maar daarom heb ik er nog wel een mening over..
de ruiter zet het filmpje op internet, dus is het toegestaan om haar maar af te zeiken? Jij loopt in de stad, dus mag ik maar over jouw belachelijke kleren praten met mijn vrienden? wat een mentaliteit zeg... Bijzonder hoe iedereen altijd overal een mening over mag en kan hebben. Je kúnt geen objectieve mening hebben als je maar een kant van het verhaal weet.
Kukkie schreef:Degene die dit filmpje heeft gepost op YT heeft nu ineens een ENORME stijging van het aantal mensen die dit filmpje bekijken, doordat jij het hier post (enig idee hoe groot dit forum is en hoeveel mensen wel lezen maar niet posten?).
Dat ziet diegene in de statistieken op Youtube. Daar staat ook bij dat dit hoge aantal komt door Bokt, met een thread naar dit topic toe. Even door de Google translate heen en al jullie commentaar is te lezen voor de poster van het filmpje.
Tigra_ schreef:Nee het is netjes om iemand af te zeiken maar is dat niet het risico als je iets openbaar op het internet zet?
Bedoel als iemand zeer netjes rijdt daar was laatst toch een topic over dan is het wel goed waarom zou je dat langs de andere kant niet kunnen. Ja je kent het hele verhaal niet das waar maar als je niet wilt dat mensen je beoordelen op een filmpje dan moet je toch niet openbaar maken?
Tigra_ schreef:996981 schreef:Als ik langs de kant had gestaan bij Rath, had ik er ook niets over gezegd. Maar daarom heb ik er nog wel een mening over..
Tigra_ schreef:Kukkie schreef:Degene die dit filmpje heeft gepost op YT heeft nu ineens een ENORME stijging van het aantal mensen die dit filmpje bekijken, doordat jij het hier post (enig idee hoe groot dit forum is en hoeveel mensen wel lezen maar niet posten?).
Dat ziet diegene in de statistieken op Youtube. Daar staat ook bij dat dit hoge aantal komt door Bokt, met een thread naar dit topic toe. Even door de Google translate heen en al jullie commentaar is te lezen voor de poster van het filmpje.
Maar wat is daar nu erg aan? Als het nu was geweest hoe geweldig dat ze was dan was het wel normaal geweest? En had wel gemogen en omdat niet iedereen positief is mag het ineens niet?
Kukkie schreef:Tigra_ schreef:
Maar wat is daar nu erg aan? Als het nu was geweest hoe geweldig dat ze was dan was het wel normaal geweest? En had wel gemogen en omdat niet iedereen positief is mag het ineens niet?
Waar staat dat ik het erg vindt? Dat maak je er misschien zelf van, maar ik typte het nergens.
Martine_R schreef:Zo wat ben jij heilig zeg.. Dus jij praat nooit over iemand achter diegene z'n rug om? Jij vormt nooit een mening over iets of iemand zolang je alle feiten niet kent?
En ja, daar is een forum toch voor? Discussieren over verschillende meningen? Helaas zijn de meningen over dit filmpje niet echt verdeeld. Jij noemt het ''afkraken'' maar in feite is het zo, dat als er een filmpje geplaatst werd door een meid die haar drukke pony knap door de baan stuurt, er alleen maar lovende reacties waren gekomen..
Ik weet hoe het voelt als mensen een mening over je hebben zonder dat ze je kennen. Ik weet hoe het is als mensen je niet recht meer durven aan te kijken omdat ze over je gelult hebben. Ik probeer daarom altijd dicht bij mezelf te blijven. Word jij er beter van als je haar afzeikt? Ga je daar beter van rijden? Ik ga lekker zelf trainen, blijf mezelf analyseren en probeer het beste uit mijzelf te halen. Daar heb ik geen yt filmpjes voor nodig