Hoe deze meid haar pony rijdt..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Hoe deze meid haar pony rijdt..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 10:12

Ik had het ook niet direct tegen jou, maar in het algemeen, aangezien jij niet de enige bent die hier over begon.

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 10:15

996981 schreef:
Martine_R schreef:
Een filmpje plaatsen en commentaar daarop geven mag niet? Hij/zij plaatst toch zelf het filmpje op internet?
Dus het mag wel om een filmpje dat iemand langs de kant van de bak heeft gemaakt bij het inrijden van Totilas door Rath af te kraken, maar niet van een onbekende? Wat een onzin.

Het is beide gewoon ronduit onbeschoft. Op een echt wedstrijdterrein trekt niemand zijn bek open, want zo veilig achter je computer op een forum kun je dat veel beter! *\o/*

Als ik langs de kant had gestaan bij Rath, had ik er ook niets over gezegd. Maar daarom heb ik er nog wel een mening over..
Jij hebt toch ook wel een mening over mensen? In plaats van die te delen dmv bijvoorbeeld een forum schrijf je die persoon zelf liever een brief zeker?
Onzin als je het mij vraagt. De ruiter van de pony plaatst het filmpje zelf op internet.

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 10:18

Martine_R schreef:
Als ik langs de kant had gestaan bij Rath, had ik er ook niets over gezegd. Maar daarom heb ik er nog wel een mening over..
Jij hebt toch ook wel een mening over mensen? In plaats van die tegen anderen te vertellen dmv bijvoorbeeld een forum schrijf je ze liever een brief zeker?
Onzin als je het mij vraagt. De ruiter van de pony plaatst het filmpje zelf op internet.

de ruiter zet het filmpje op internet, dus is het toegestaan om haar maar af te zeiken? Jij loopt in de stad, dus mag ik maar over jouw belachelijke kleren praten met mijn vrienden? wat een mentaliteit zeg... Bijzonder hoe iedereen altijd overal een mening over mag en kan hebben. Je kúnt geen objectieve mening hebben als je maar een kant van het verhaal weet.

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 10:19

het ziet er niet lekker uit, maarja we weten niet wat voor een draak die pony is, en zij gaat er wel opzitten en ze springt er wel mee, het parcours rond.

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 10:22

996981 schreef:
Martine_R schreef:
Jij hebt toch ook wel een mening over mensen? In plaats van die tegen anderen te vertellen dmv bijvoorbeeld een forum schrijf je ze liever een brief zeker?

de ruiter zet het filmpje op internet, dus is het toegestaan om haar maar af te zeiken? Jij loopt in de stad, dus mag ik maar over jouw belachelijke kleren praten met mijn vrienden? wat een mentaliteit zeg... Bijzonder hoe iedereen altijd overal een mening over mag en kan hebben. Je kúnt geen objectieve mening hebben als je maar een kant van het verhaal weet.

Nee het is netjes om iemand af te zeiken maar is dat niet het risico als je iets openbaar op het internet zet?
Bedoel als iemand zeer netjes rijdt daar was laatst toch een topic over dan is het wel goed waarom zou je dat langs de andere kant niet kunnen. Ja je kent het hele verhaal niet das waar maar als je niet wilt dat mensen je beoordelen op een filmpje dan moet je toch niet openbaar maken?

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 10:23

996981 schreef:
Martine_R schreef:

Zo wat ben jij heilig zeg.. Dus jij praat nooit over iemand achter diegene z'n rug om? Jij vormt nooit een mening over iets of iemand zolang je alle feiten niet kent?
En ja, daar is een forum toch voor? Discussieren over verschillende meningen? Helaas zijn de meningen over dit filmpje niet echt verdeeld. Jij noemt het ''afkraken'' maar in feite is het zo, dat als er een filmpje geplaatst werd door een meid die haar drukke pony knap door de baan stuurt, er alleen maar lovende reacties waren gekomen..

Kukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 10:25

Degene die dit filmpje heeft gepost op YT heeft nu ineens een ENORME stijging van het aantal mensen die dit filmpje bekijken, doordat jij het hier post (enig idee hoe groot dit forum is en hoeveel mensen wel lezen maar niet posten?).
Dat ziet diegene in de statistieken op Youtube. Daar staat ook bij dat dit hoge aantal komt door Bokt, met een thread naar dit topic toe. Even door de Google translate heen en al jullie commentaar is te lezen voor de poster van het filmpje.

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 10:27

Kukkie schreef:
Degene die dit filmpje heeft gepost op YT heeft nu ineens een ENORME stijging van het aantal mensen die dit filmpje bekijken, doordat jij het hier post (enig idee hoe groot dit forum is en hoeveel mensen wel lezen maar niet posten?).
Dat ziet diegene in de statistieken op Youtube. Daar staat ook bij dat dit hoge aantal komt door Bokt, met een thread naar dit topic toe. Even door de Google translate heen en al jullie commentaar is te lezen voor de poster van het filmpje.

Maar wat is daar nu erg aan? Als het nu was geweest hoe geweldig dat ze was dan was het wel normaal geweest? En had wel gemogen en omdat niet iedereen positief is mag het ineens niet?

996981

Tigra_ schreef:
Nee het is netjes om iemand af te zeiken maar is dat niet het risico als je iets openbaar op het internet zet?
Bedoel als iemand zeer netjes rijdt daar was laatst toch een topic over dan is het wel goed waarom zou je dat langs de andere kant niet kunnen. Ja je kent het hele verhaal niet das waar maar als je niet wilt dat mensen je beoordelen op een filmpje dan moet je toch niet openbaar maken?

Oh tuurlijk, daar hoor je mij niet over! ik ben er gister ook weer van geschrokken wat er van mij op iternet te vinden is, nadat een vriend mijn naam googelde. Dat risico loop je absoluut. Maar er wordt hier gedaan alsof dat een vrijbrief is om maar met z'n allen commentaar te leveren en modder te gooien. Wanneer je op een echt wedstrijd terrein rijd stel je jezelf ook open, kunnen mensen ook commentaar op je leveren. Maar dan zijn veel mensen te laf. Ik vind het zo jammer dat iedereen tegewoordig altijd overal een mening over moet hebben.

Bon_charmeur

Tigra_ schreef:
996981 schreef:

?[/quote]

nou jah als jij op een terras zit en er lootp een freak langs zeg je dat ook! en ga niet de onschuldige non uithangen dat je nooit dat zou doen das bull oliebol!!... indd...
ik wel als ik een kerel met bijv kleren zie lope wat nie ken.. zeg ik ook tegen mn vriend "kijk die is"en ja als je het op youtube zet , zet je het wereldwijd.. mja om mnaar engeland te vliegen om dit mens in haar gezicht te zegge dat ze niet al te aardig rijd.. kost nogal wat geld, en bovendien.. de mensen die zeggen "dit kan egt niet" of "een filmpje van iemand anders jatten kan niet"... nooit is een plaatje van google gehaald en op je axchtergrond gezet? een cd gedownload, met een nummer wat je niet aan staat en dit rond verteld aan je vriendinne dat je dit een poedersuiker nummer vind... EXACT etzelfde...

en vervolgens een meisje wat nog niet zo goed kan rijden van 14 afzeiekn tot en met op bokt JA dat kn wel....

zo mijn ochtenfrustratie ook weer kwijt

Kukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 10:29

Tigra_ schreef:
Kukkie schreef:

Maar wat is daar nu erg aan? Als het nu was geweest hoe geweldig dat ze was dan was het wel normaal geweest? En had wel gemogen en omdat niet iedereen positief is mag het ineens niet?

Waar staat dat ik het erg vindt? Dat maak je er misschien zelf van, maar ik typte het nergens.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 10:31

Ik vind dat wij hier niet over kunnen oordelen. Zo te zien is het een pony met zeer veel karakter en energie. Ze lost dat goed op. Ik had er ook eentje erg veel karakter en dat was echt niet makkelijk!

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 10:31

Kukkie schreef:
Tigra_ schreef:

Waar staat dat ik het erg vindt? Dat maak je er misschien zelf van, maar ik typte het nergens.

Nou er zijn mensen die het dus blijkbaar wel erg vinden. Denk niet dat veel mensen zich aantrekken wat andere van hun vinden.
Ik zie het nergens staan maar kreeg wel dat gevoel omdat het dus voor haar terug te vinden is dacht ik dat jij het erg vindt omdat ze het terug kan vinden.

Vindt het gewoon jammer dat sommige met 2 maten meten en je dus alleen je mening over een filmpje op YT mag delen als je positief bent.
Laatst bijgewerkt door Tigra_ op 28-05-12 10:33, in het totaal 1 keer bewerkt

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 10:32

Martine_R schreef:
Zo wat ben jij heilig zeg.. Dus jij praat nooit over iemand achter diegene z'n rug om? Jij vormt nooit een mening over iets of iemand zolang je alle feiten niet kent?
En ja, daar is een forum toch voor? Discussieren over verschillende meningen? Helaas zijn de meningen over dit filmpje niet echt verdeeld. Jij noemt het ''afkraken'' maar in feite is het zo, dat als er een filmpje geplaatst werd door een meid die haar drukke pony knap door de baan stuurt, er alleen maar lovende reacties waren gekomen..

Heilig ben ik niet. Maar ik probeer inderdaad wel rekening te houden met de gevoelens van anderen. En ja tuurlijk komt het voor dat ik een keer lekker op de wereld loopt te zeiken. Echter doe ik dit thuis, met mijn liefste vriendinnetje. Niet op een openbaar forum :) Ik weet hoe het voelt als mensen een mening over je hebben zonder dat ze je kennen. Ik weet hoe het is als mensen je niet recht meer durven aan te kijken omdat ze over je gelult hebben. Ik probeer daarom altijd dicht bij mezelf te blijven. Word jij er beter van als je haar afzeikt? Ga je daar beter van rijden? Ik ga lekker zelf trainen, blijf mezelf analyseren en probeer het beste uit mijzelf te halen. Daar heb ik geen yt filmpjes voor nodig :)

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 10:34

Hmm ik weet niet goed wat ik moet zeggen.. Een verhaal heeft altijd 2 kanten en ik zie een pony die zichzelf ongelovelijk opnaait. In verhouding daarmee rijd ze met haar handen behoorlijk vriendelijk.

Ze mag wel flink aan het werk met controle en schijnovergangen om de techniek te verbeteren maar ik heb heus wel ergere dingen gezien :=

Van mijn kant vooral respect over hoe ze erop blijft zitten en hoe keurig ze meekomt want zo'n pony is indd niet gemakkelijk weet ik uit ervaring!

Bon_charmeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 10:39

t scheeld dat we dit mens ook geen advies hoeven te geven... alleen maar onze mening uitspreken naar TS wat we er van vinden.. zij heeft dat filmpje geplaatst en vroeg onze mening.. dan doen we dat:D...

*vooral zoals ik me dood vervelen op et werk, en dan bokken(A)*

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 10:42

Aangezien het hier om een filmpje van iemand anders gaat, hier een (gast)slotje voor overleg zodat dit door een RT-D moderator opgepakt kan worden.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 09:43

Ik maak er een permanent slotje van. Het is inderdaad niet de bedoeling om andermans filmpjes hier zo te gaan bespreken. Daarnaast is RT-D bedoelt voor discussies over rijtechniek, niet voor het bespreken van filmpjes.