Cumiek V. Johnson

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Goos_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 22:10

volbloedfan schreef:
Het mager zijn?
*Paard is niet mager.
Haast?
Haastig?
* nee hoor, ik trai dit dier lekker,iets wat ze nodig heeft
Wedstrijden?
*Ja B, en B valt onder lichte arbeid.

Dus wat vind je haastig? En mager? etc

Ja het paard is mager en niet enkel in de vorm van slechte/ geen bespiering.
Een paard wat een maand in je bezit is, wat nog moet wennen aan jou en zijn nieuwe plek, wat duidelijk nog niet sterk genoeg is om al overal mee naar toe gesleept te worden. B is lichte arbeid, maar niet zodra je ze mee neemt naar wedstrijden, andere omgevingen en de druk erbij. Dus ja vandaar dat je opmerkingen kan verwachten dat je misschien te veel haast hebt met dit dier.

Je hoeft bij een minder leuke reactie niet direct in de verdedeging te springen, rustig je eigen stand punt uitleggen kan ook.

bruceandnoon

Re: Cumiek V. Johnson

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 22:13

als er "Hollands Next Topmodel "bestond voor paarden dan zou deze er zeker voor in aanmerking komen, die benen! Ze lijken wel oneindig. wat een knappe merrie. Veel plezier met elkaar!

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 22:27

Mooi paard zeg.
Dat ze nog niet snel aankomt is wel logisch met die grote.
Ze is nog volop in de groei dus daar heeft ze een hoop energie voor nodig.
Zelf zou ik een dag trainen afwisselen met een dag longeren of buitenrijden zodat de spieren kans krijgen om te herstellen.
Je bouwt dan sneller spieren op.De corm van Marstall is goed,maar merriebrok doet het bij zo'n grote ook goed.
Maar zo'n grote heeft gewoon zeker een jaar achterstand op zijn leeftijdsgenoten.

Zelf mag je wel je been wat langer maken,die leg je wat naar achteren waardoor je hak wat opgetrokken wordt en je wat voorover duikelt.
Maar na 4 weken is het natuurlijk maar muggenziften.
Veel plezier met je nieuwe aanwinst,over een jaar of 2 is ze vast niet meer te herkennen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 10:05

Hihi wat een leuke reacties!
Ik ben ook zo trots op der.
Inderdaad buitenrijden doen we ook hoor, lekker lange stukken rijden heerlijk!

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 10:59

Wat een leuke, chique merrie ga je vast heel veel plezier aan beleven.

Rijtechnisch zou ik haar meer voor de ll willen met haar neus, vooral op de eerste foto. Let ook op dat je zelf je balans houdt, je bekken mogen meer kantelen. Zo blijf je beter achterop zitten.

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 18:59

knap paard!
Ik vind hem er niet mager uit zien, hij is gewoon mooi slank, dat hoort een sportpaard ook te zijn. Hij kleurt goed, dus ik zou me niet te veel zorgen maken. Vanwege zijn grootte en het harde werken zal hij het nu wat moeilijker hebben, komt vast goed.
Ik las paard 1.80 en jij 1.68, maar dat zie ik niet terug op de foto's, jullie passen elkaar goed!

freeride

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 08:56

Mooi dier! De foto's geven niet zo'n mooi beeld, ik vind dat het paard een beetje over de kop wordt gereden, zou liever de neus er meer uit zien en de handen van de amazone meer mee naar voren.
Het gaat allemaal een beetje snel vind ik persoonlijk, ze is 5 volop in de groei, en nu al mee op wedstrijd, pas op dat je straks niet met een geestelijk overwerkt paardje zit, zou zonde zijn.
Verder moet jij een beetje aan je ontspanning werken, en wellicht naast paardrijden wat andere sportdingen doen, om in een betere conditie te komen, is voro de rug van deze mooie grote ballerina vast veel beter, en nee,ik kraak je niet af, en keur je niet af, je ziet gewoon op bijv. foto 3 dat ze er echt aan moet trekken om haar rug op de juiste spanning te houden, dit is voor haar gemakkelijker met een lichter gewicht op haar rug.svp nu niet helemaal boos worden, en me pb-en met boze reacties, tis goed bedoeld.

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 11:13

Moderatoropmerking:
Reactie die niet aan de regels van RT-HAW voldoet verwijderd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 11:20

Freeride: Ik ha echt niet boos worden hoor haha, je hebt een punt, ik ben daar ook hard mee bezig en ben dus al heel veel kwijt.
Maarrrrr ik ben er nog langer niet en het gaat de goede kant op. Zit nu op maat 44 en ik had 48.
Maar in ieder geval bedankt voor je reactie.

Knakker:Mijn wedstrijdpaarden wil ik inderdaad niet te dike hebben, alleen ik vind het altijd zo vreselijk als ze er niet goed uitzien en toen ze kwam was het echt drama, ik zie natuurlijk verschil alleen door dat ik haar drie x op een dag zie, zie ik het verschil niet zo als de rest om mij heeen, die vergelijk ik dus met foto's en dan valt het me wel op. Bedankt voor jullie complimentjes.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 14:21

Hee, jou heb ik in Walchum zien rijden!

Erg leuk paard is ze en ze kan onwijs goed lopen. Ziet er al een stuk beter uit dan toen ik haar toen zag. Goed doorgaan zo hoor, en niks aantrekken van het negatieve commentaar ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 17:38

Hoi hoi,

Ja je kan mij inderdaad gezien hebben in walchum, toen had ik der geloof ik anderhalve week hihi:p Op welke reed jij?

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 17:41

Ik reed op die Frederiksborger hengst, zweetvos met 2 hoge witte benen achter en een aparte bles :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 17:41

hmmm... ff denken hihi heb je ook foto? misschien dat ik je dan herken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 17:42

ow nadia???? hihi volgens mij je rijdt aankomende woensdag ook in sleen toch? ik ook mis zien we elkaar daar nog.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 17:44

Hahaha ja, klopt helemaal! Foto's staan ook in mijn profiel :D

Klopt, ik ga volgende week voor het eerst met hem officieel starten, Walchum was een oefenrondje, dus ben erg benieuwd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 17:49

Morgen niet???

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 17:50

Woensdag dus, lekker wakker... 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 17:51

haha ik zag je inderdaad staan op de startlijsten, heb net nog ff gekeken voor de zekerheid. ik moet om half 5... hmmzz lekkere tijd weer haha

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 17:53

Hahaha klopt hoor, ik ben er gewoon weer niet bij met mijn hoofd :D

En ja lekkere tijd hè, vond 17.40 (ongeveer) al heel irritant. Supersnel vanuit school nog knotten en dan weer weg. Maar misschien kan ik je dan nog even zien rijden! Ben wel benieuwd hoe ze d'r nu uit ziet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 17:55

ja leuk joh! ja we zijn hard bezig met der,,,,, Is echt een toppertje ben super trots op haar!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 17:57

Jaaa leuk hoor, vind haar erg aansprekend. Vooral d'r beweging en d'r lange pootjes :) ben benieuwd hoe ze d'r uit ziet met wat extra spekkies!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 17:58

Ja ik ook hihi. Je haar benen zijn geweldig, en inderdaad beweging heeft ze wel, Ook mega cijfers op de ibop.
Vorige keer in n-sleen 183 en 189 dus mag absoluut niet klagen.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 18:09

Netjes hoor! Wordt een leuk paard voor verder in de sport :j

freeride

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 20:02

volbloedfan schreef:
Freeride: Ik ha echt niet boos worden hoor haha, je hebt een punt, ik ben daar ook hard mee bezig en ben dus al heel veel kwijt.
Maarrrrr ik ben er nog langer niet en het gaat de goede kant op. Zit nu op maat 44 en ik had 48.
Maar in ieder geval bedankt voor je reactie.

Knakker:Mijn wedstrijdpaarden wil ik inderdaad niet te dike hebben, alleen ik vind het altijd zo vreselijk als ze er niet goed uitzien en toen ze kwam was het echt drama, ik zie natuurlijk verschil alleen door dat ik haar drie x op een dag zie, zie ik het verschil niet zo als de rest om mij heeen, die vergelijk ik dus met foto's en dan valt het me wel op. Bedankt voor jullie complimentjes.

Gelukkig en supergefeliciteerd met de downgrade van 48 naar 44 you go girl!!! knap hoor!!! _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 15:41

haha thnx! gister weer en wp gereden.
Paard is 5 weken bij mij,
2 wedstrijden gereden
3 winstpunten!!

TOPPPPERRTTJJJEEEEEEE