Als je goed bent val je vanzelf op. Maar niet voor iedereen is de kans op een carriére klaargelegd in de paardensport dus het is vechten voor je plekje en dan nog ben je niet verzekerd van een toekomst in de paardensport
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
?
Ik ben Eva, ik heb ooit Leia verzorgd 
lang geleden alweer! Maar de lessen zijn degelijk wel goed, en van wat ik tot nu toe gezien heb (veroniek rijdt bij mij id les bij Marga) heeft ze er echt wel wat aan. Tuurlijk is het verschillend per persoon wat je een fijne rijstijl/instructie vindt, maar beter een ervaren professioneel toekijkende instructie die je tips geeft dan dat je zelf aanklungeld imo. 

(ja, ik ben een beetje kwijt hoe ze eruit zag
) 

Bailey_4ever schreef:Lessen nemen, een eigen paard is altijd fijn. Beter eerst een groen ervaren paard dan een talenvol jong paard als je zelf ook nog vrij jong en onervaren bent op gebied van een eigen paard. Lekker veel op wedstrijd gaan ( als je er klaar voor bent natuurlijk!), ervaringen opdoen, selecties rijden etc.
Als je goed bent val je vanzelf op. Maar niet voor iedereen is de kans op een carriére klaargelegd in de paardensport dus het is vechten voor je plekje en dan nog ben je niet verzekerd van een toekomst in de paardensport