Ikke is trots *lesfoto's*

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-03 22:36

dagami schreef:
Gave foto's!! Je hebt haar echt al netjes aan het lopen OK dan!

Ik vind Par trouwens een supergave Haf Kwijl Dr koppie heeft wel wat van Mirei Lovers Kweenie waarom, kweenie wat, maar toch herken ik er iets van Mirei in Haha! (alle mooie Haffen lijken op Mirei natuurlijk Schijnheilig Haha! Tong uitsteken)

Logisch, alle mooie haffies lijken ook op Par Haha!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-03 22:38

Citaat:
Soeskia
als ik ga paardrijden denk ik echt niet na of mijn broek wel bij t dekje past hoor, ik heb 3 broeken en gebruik altijd een paar maanden hetzelfde dekje en die zoek ik niet uit bij mijn broeken hoor.

Ikke normaal wel Bloos

Citaat:
Maar goed ik vind t een superhaffie, hoe die loopt, en pas 3 maanden onder t zadel.

*groei groei*
[/quote]

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 22:39

Wat ziet ze er toch gaaf uit he! Jullie zijn ook een leuke combi! Blijf Palermo echt een super haflinger vinden! Lachen

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-03 22:46

Joyce schreef:
Wat ziet ze er toch gaaf uit he! Jullie zijn ook een leuke combi! Blijf Palermo echt een super haflinger vinden! Lachen

Oe dat is ook wel leuk om te horen Haha!
Leuke combi zou natuurlijk helemaal ideaal zijn...kep mijn pootjes al aangepast op de hare Schijnheilig

En als Veerle ingereden is kunnen we een hele flinke eigenwijze strandrit maken Haha! *valt niet op he dat ik naar het strand wil*

minkieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 23:52

Hee gave haf heb je man
Ze doet het ook erg goed onder het zadel,en dat in zo'n korte tijd OK dan!
Ik heb ook even stiekem in je profiel geneusd en Par is echt een plaatje om te zien hoor Lovers

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-03 23:57

Hoihoi, Minco ziet er ook leuk uit *heb ook even geneusd Haha! *
Vooral die vrijspringfoto's zijn gaaf!

Par heeft het 1 keer geprobeerd toen ze met een ander losrende in de bak en heeft bewezen het echt niet te kunnen Haha!
Balkje lag doormidden...mevrouw rende er zo dwars doorheen....
Nou waren ze wel niet voor haar bedoeld...maar om ze dan gelijk te slopen.
Je profiel tekst klopt dus ook helemaal...wat een donderstenen die haflingers *LOL*

Hij lijkt trouwens wel lekker groot, jammer van zijn mindere gezondheid....lijkt me een leuk beest.

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 10:47

Haffies sloom en futloos... hoe kom je daarbij ? Die van mijn vriendin kan zo naar de renbaan. Die flipt helemaal wanneer ze mag lopen met iemand erop. ( wel onwijs ruige beesten he Knipoog)

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-03 12:19

Flutterby schreef:
Haffies sloom en futloos... hoe kom je daarbij ? ( wel onwijs ruige beesten he Knipoog)

Heb ik van horen zeggen Haha! Schijnheilig

Onwijs ruige beesten..die ga ik onthouden Knipoog

Happy17

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 14:17

leuke haf mar dat is al gezegt natuurlijk.
maar ff 1 ding kan je weer wat mee dan toch denk ik altijd maar. je zij het zelf ook al je tene naar binnen he!! dat zie ik ook bij me zussie die ging op mijn verzorg pony rijden en hoppe ja hoor die tene naar buiten je kan het tien keer zeggen en dan nog maar goed verder ziet het er super uit wat zoon beessie veel kan leren in die ander halve maand he

groetjes en veel succes er mee

MyBonfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 16:29

Wat een leuke haf, ze doet het goed voor de korte tijd dat ze onder het zadel is!!! Veel succes met d'r!