Beauty & ik

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Happie

Re: Beauty & ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 11:23

Je houding ziet er heel netjes uit. Wel zou ik je teugels wat langer doen en je handen nog iets naar beneden. Het longeertussenstukje is tijdens het rijden niet nodig en in mijn idee kan dat helemaal weg zijn ondingen ook met longeren. Het zorgt ervoor dat je bit gaat scharen en lagen afknijpt.

iloonaa__

Re: Beauty & ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 18:12

jij zit erg netjes hoor! :) alleen je handjes iets te hoog, maar dat had je al eerder van mensen gehoord :)
ik vind je helemaal niet te groot of te zwaar, kan makkelijk :) en je hebt nog een sterke pony ook.
ik vind het er erg leuk uitzien!
probeer hem goed bezig te houden en lekker figuren rijden zodat hij ook niet de kans krijgt om streken uit te halen :)

heidibeauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-12 05:26

iloonaa__ schreef:
jij zit erg netjes hoor! :) alleen je handjes iets te hoog, maar dat had je al eerder van mensen gehoord :)
ik vind je helemaal niet te groot of te zwaar, kan makkelijk :) en je hebt nog een sterke pony ook.
ik vind het er erg leuk uitzien!
probeer hem goed bezig te houden en lekker figuren rijden zodat hij ook niet de kans krijgt om streken uit te halen :)

Haha dankje.
ik moet hem idd goed bezig houden want anders gaat hij alles eng vinden en lekker aanstellen, maarja beauty is nou eenmaal een echt dramaqueen :+