Privé-les op Freija

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jacksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 15:12

Ik vind het beeld zonder thiedemann veel meer ontspanning uitdrukken en zou dus ook zeker zonder doorrijden... De hoge hoofdhouding vind ik eigenlijk ook wel meevallen...

Spikkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 20:42

Ik vond de foto's met thiedemann er sowieso al beter uitzien !Maar zonder thiedemann loopt ze wel ontspannener denk ik.Kan je natuurlijk niet van foto's afleiden maar hoe vond jij dat je het lekkerst reed ?Met of zonder ?Denk dat alleen jij dat zult weten Lachen.Je kan volgende keer weer vragen in de helft van de les of je zonder mag rijden of gewoon vanhet begin als je dit fijner vind.

angelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 18:26

Ik niet bepaald, de foto's met thiedeman zijn dikwijls zo gespannen. Zonder thiedeman pruttelt ze meer tegen, maar als ze dan ontspant, is het omdat ze zélf ontspant, niet omdat haar hoofd lager gedwongen wordt.
Ik raad je aan zonder te rijden, of desnoods na wat loswerken er 5 minuutjes ofzo mee rijden, maar ik denk niet dat dat veel gaat helpen. Zo leer je veel meer(als je instructrice op de grond staat nog meer).

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 21:06

Getverdikkemie! Ik krijg het kippevel over mijn rug lopen van die thiedeman teugel, alle belangrijke waarden die een instructrice jouw mee moet geven over hoe je paard hoort te lopen worden hier bruut de kop ingedrukt! Toppie dat je dat ding afhaalt, en ik zou wel eens een hartig woordje met deze dame willen wisselen, al zijn die mensen helaas zelden voor rede vatbaar!

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 21:24

Ik vind het echt geweldig dat je het advies van de bokt mensen hier aanneemt en het vraagt of je zonder tienderman mag OK dan! OK dan!
Het beeld is idd veel onspannerder en zo heeft het paardje er ook meer lol aan.
Is het je verzorg/eigen paard of een manege paard?

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 21:26

sorry, ik lees het al Haha!
had er overheen gelezen

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 19:19

de foto's zonder thiedemann doen het niet ( meer ? ) maar kan me niet voorstellen dat het met beter is, zou het in elk geval zonder doen, want dat paard kweekt een flinke onderhals en protesteerd hevig .. zo moet je meer op het paard letten dan op je eigen houding ( die niet eens zo slecht is ) en jullie kunnen beter samen wat leren dan dat je alleen je paard onder controle moet houden ( wat de thiedemann toch een beetje verpest )

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 19:54

kruisjes Huilen