gummie schreef:Heb je rontgenfoto's laten maken?
Het is mijn paard niet.
Ik heb voor mijn eigen paard al torenhoge rekeningen ivm mijn paard haar peesblessure. Anders had ik er wel iemand naar laten kijken.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar dat is natuurlijk aan ieder voor zich... Ik zou te bang zijn dat ie werkelijk pijn heeft. xx_Kelly_xx schreef:Mischien een idee om er eens een Osteopaat naar te laten kijken? Mijn paard begon een tijd geleden ook vanuit het niets rare tafarelen uit te halen, die bleek dus heel erg vast te zitten...
Een paard doet dit niet zomaar, vooral van foto 6 schrik ik nogal, dus ik denk dat er lichamelijk iets niet lekker zit.
gummie schreef:Vind het wel een nuttige discussie om in te gaan op ieders verantwoordelijkheid voor het welzijn van het paard. Namelijk: als je niet de mogelijkheid en middelen hebt een paard te laten nakijken, welke consequentie moet dat dan volgens jou hebben?
Niet rijden?
Op een andere manier rijden?
Gewoon rijden zoals je dat normaal ook zou doen?
Ik zou voor het eerste kiezen!!
jolienrotti schreef:Heb jij deze foto's ook laten zien aan de eigenaar? zoniet, zal ik dat maar eens doen.. mischien dat t kwartje dan valt? want dit paard heeft overduidelijk ergens last van.. Dat de eigenaar geen enkel intresse toont in diegene die haar paard rijd, en wat er met d'r paard mis is.. vind ik best wel zorgelijk.
Maar ik zou zeggen, stap er voorlopig niet op, en kijk of je mischien iemand kan vinden die vrijwillig eff mee wilt gaan naar het paard kijken.. je hebt soms wel van die goedzakken.
en 2 weten meer dan 1.
Veel succes

afwasborstel schreef:Wat doet dit paard als er een ruiter met iets meer ervaring opzit?
Pas wel op met iemand die je voor weinig wel even wil helpen, klinkt altijd leuk maar let wel op dat je niet van de wal in de sloot geholpen wordt. Dat iemand jury op een onderlinge wedstrijd is wil niet zeggen dat het een goede instructeur is.