Navanja schreef:Ik heb even in je profiel gekeken, en volgens mij had jij met Janey les van Laura van Rees? Ik zou als ik jou was echt even iemand erbij halen die weet wat hij doet. Dit is geen aanval... Maar ik gun jou ook een fijn paardje. En ik lees ook dat je haar net hebt, doe het rustig aan en geef je paardje de tijd...
Jij weet denk ik ook hoe langzaam ik het met King heb gedaan, en dat ging erg goed...!
Wel een prachtig paardje, nogmaals, en leuk dat je er nu een voor jezelf hebt.
Ik werk niet op de manier van Stephanie. Haar gedachtes zijn vrijwel bizar.
Ik heb er gelijk iemand bij gehaald die er verstand van heeft? Ik weet niet waar jullie al die onzin vandaan halen dat ik dat niet heb gedaan. Theeglas is zelfs mee gegaan met mijn zoektocht naar een juist paard.
Luca pakt het goed op en kunnen we gewoon op stappen , draven en galoperen zonder verdere bok of steiger partijen. Overigens doen we het rustig aan , we zitten er niet dagelijks op. 2x per week.. en Stephanie met king zat er meer keren per week op.
Inderdaad leuk dat ik er 1 voor mezelf heb.... hoef ik niet meer in Scharwoude te komen.
Edit ;
Mag ik je er ook even op wijzen dat zij heel onverantwoordelijk is begonnen ? en het dus aan het verprutsen was. Ze ging zonder dat ze had geoefend te leren hangen ect. er gewoon weg op zitten waardoor ze mij en zichzelf in gevaar bracht. King steigerde tegen mij op, en zij lag eraf. Jaa... rustig hoor
.
En wil je geen voorbeeld meer van King en al helemaal niet van Stephanie noemen. Ze is uit mijn leven en wil er niets meer van weten
Laatst bijgewerkt door Sammert op 18-04-12 19:59, in het totaal 2 keer bewerkt