Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Laura_x_ schreef:We willen je heus niet afkraken hoor, maar enkel tips geven. Paarden laten niet merken dat ze iets niet fijn vinden, aan ons mensen de taak om de 'onfijnheden' zo min mogelijk te houden
Maargoed, het is jouw pony. Ben benieuwd naar het filmpje.
Tries_en_Faf schreef:je past er nog prima op! Alleen het 'verzamelen' in galop dat zie ik niet erg gebeuren, hij dribbelt wat langzaam in een soort galop vooruit, dat heeft niet veel met verzameling te maken, ik denk ook niet dat je daar nu al iets mee moet doen, eerst de basis beter bevestigen, zijn uitgestrekte draf is wel heel erg leuk zeg!!
Kan hij ook bv wat zijgangen? Daar kan je hem ook goed los en sterker mee krijgen, jammer dat je geen les mag zeg!
stitchlover schreef:Ik vind je helemaal niet te groot.
Je vroeg advies over het terugrijden vanuit de middendraf alleen op het filmpje kan ik de overgang naar arbeidsdraf niet zien dus oordelen is moeilijk. Wat is precies je probleem?
Oefen je met het schakelen in de aanleuning? Je aanleuning ziet er soms wat strak uit. Zorg dat je pony je hand meer gaat volgen door meer naar je hand toe te rijden. Doe halsstrekken dan weer normaal dan weer naar wat hoger ingesteld. en zorg dat hij daarbij vanuit je been voorwaartse drang je hand opzoekt.
Veel succes verder!
LoveMickey schreef:Ik ga niet meer in op de rest. Ik merk zelf dat hij geen last van mij heeft. Je kan me nu eigenwijs, egoïstisch enz noemen, maar ik ben wle iemand die echt wel stopt als het écht erg wordt, wat in dit geval niet zo is.
Het is net als bij ijslanders. Het zijn te lange mensen, maar ze zijn niet zwaar. Ik ben ook niet zwaar. Bij die ijslanders is er niemand die erop reageert omdat het 'hoort'. Maar als ik nu een paar filmpjes op bokt.nl zet is het opeens een ramp!
aerdenhout1 schreef:Als er een iemand is die reageert van .. te groot zoek een andere pony....ben ik dat wel denk ik.
Berucht op bokt zo langzamer hand!
En JA je bent te groot, maar eerlijk is eerlijk, je kan hem wel fijn rijden!
En ik zie 10.000 keer liever deze foto's en filmpjes, dan al die 14/15 jarige meiden die over van alles en nog wat springen met hun benen in de nek!
Hier word in elk geval de pony verder fijn doorgereden.