[quote="susasan"]meegaan met je handen!
Jy zegt dit:
ik heb zelf soms het idee dat mijn paarden niet goed uitkomen tijdens het springen door mijn houding ofzo, en tijdens het dressuur rijden, vind vooral mijn fries het lastig om 1 tempo te rijden en dit voornamelijk bij de galop, mijn kwpn-er vind het lastig om nagevelijk op zijn achterhand te lopen en loopt daardoor dus ook vooral op zijn voorhand.
ik heb nu tijdelijk geen les meer vanwege dat ik niet te zwaar mag trainen omdat ik last heb van mijn knieen, en nu rijd ik dus veel in het bos maar daar zijn hindernissen dus daar kan ik nog wel een beetje oefenen en ook rond de hindernissen kan ik een beetje proberen dressuur te rijden.
* Als je fries het moeilijk vind om 1 tempo te rijden: Ga dan niet springen! Eerst de dressuur onder de knie hebbben
* Je kwpner vind het moeilijk om nagevelijk op de achter hand te lopen? Zorgt dat je dit eerst je paard leert
Maar je moet echt leren je handen mee te nemen je rukt gewoon in de mond van je paard!!!![/
Springen is toch gewoon voor de afwisseling als ik alleen rindjes blihf gaan vind ze er helemaal niks aan,,
Sorry hoor maar aan jou reactie heb ik gewoon niks
met rijden verder rijd ik altijd met lossere teugel alleen met springen ja omdat ik niet zo goed nog kan houd ik een betje me evenwicht aan de teugelsja dat is niet goed nee maar jehoeft niet meteeen zon domme conclusie te trekken
quote]