Mensen noemen mijn pony KNOL omdat ze geen perfecte dressu..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SienenIvo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 09:48

Die mensen zijn gewoon jaloers omdat je zo'n mooie pony hebt!

modirlief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 09:48

Mensen die jaloers zij gaan vaak schelden! GEWOON NIKS VAN AANTREKKEN HOOR! JE HEBT EEN PRACHT PONY! :j

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 10:04

zosja24 schreef:
Een knol is belgisch trekpaard naar mijn mening ik wil niet veel zegen maar ik val wel op die forse kleine pony's je heb een mOoie pony onder je kOnt

en met dit zinnetje beledig je in een klap alle belgische trekpaarden (waaronder de mijne). Graag ook normaal nederlands typen, en geen halve msn taal ertussen gooien ;)

HoresesLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 10:09

Ik vindt dat je paard echt erg mooi loopt! Ze zijn gewoon jaloers, inderdaad niets van aantrekken! Niks knol, mooie pony! ;) ( Niet dat ik iets tegen trekpaarden heb, voor diegenen die er een hebben ).
Nog veel succes en plezier!

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 10:10

_O- Noemen ze dit tegenwoordig al knol. Met wat vergelijken ze, barbiepaarden?

Ik zou de volgende keer dat je voor iemand in de wedstrijd eindigt die zo'n opmerking maakt, gewoon lachen en zeggen "Tja, en zelfs tegen die "knol" van mij kan jij blijkbaar niet winnen, zegt nogal wat over je eigen rijprestaties hé!" :+

Echt niets van aantrekken, ik vind je pony zelfs niet eens zwaar gebouwd.

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 10:11

Kwanyin schreef:
_O- Noemen ze dit tegenwoordig al knol. Met wat vergelijken ze, barbiepaarden?

Ik zou de volgende keer dat je voor iemand in de wedstrijd eindigt die zo'n opmerking maakt, gewoon lachen en zeggen "Tja, en zelfs tegen die "knol" van mij kan jij blijkbaar niet winnen, zegt nogal wat over je eigen rijprestaties hé!" :+

Echt niets van aantrekken, ik vind je pony zelfs niet eens zwaar gebouwd.

Ja, echt hea. :+
Ik zie dit nog gewoon als een mooi gebouwde sportpony. Waar gaat het heen met de wereld? :=

Appelmoes_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 10:13

Ik vind haar er helemaal niet knollig uitzien?

Ik vind ook dat je haar héél netjes aan het lopen hebt! :j

AKB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 11:08

wow als ze dit al knol noemen, wat moet die van mij dan wel niet zijn...
ik vindt het er ook heel goed uit zien! complimenten hoor

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 11:10

zosja24 schreef:
Een knol is belgisch trekpaard naar mijn mening ik wil niet veel zegen maar ik val wel op die forse kleine pony's je heb een mOoie pony onder je kOnt

:j

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 11:12

Ach ik noem mijnes ook wel eens knol :) wordt die niet minder goed van. Laat ik je een tip geven, hoe hoger je komt, hoe meer commentaar je krijgt. Daar moet je bovenstaan. En dat komt nog wel :j

Succes met je leuke pony :)

antje_vip

Re: Mensen noemen mijn pony KNOL omdat ze geen perfecte dressu..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 11:18

Uhm, wat is er mis met je pony dan? Ik zie alleen maar een paard wat mooi loopt en een ruiter die vriendelijk rijdt :)

ZarcoTje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 11:23

Ach typische belgische mentaliteit, zeker bij de LRV zie je veel jaloerse blikken :+

En jaloers zijn ze 9 van de 10 kansen zeker wel als ze zo'n dingen over je pony zeggen, want van de foto te zien heb je je pony heel fijn aan het lopen & is het een hele mooie pony :j

Trek je niets aan van die jaloerse mensen, ik denk altijd 'rijden doe ik voor mezelf, en niet voor een ander te imponeren', denk aan je eigen training met je pony en laat je niet de grond in boren door alle verwijten, denk in het vervolg gewoon bij jezelf 'ze zijn gewoon jaloers'.

Veel succes nog met je pony ! :)

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 11:23

Veel van dit type pony's lopen hier allemaal hoog in de sport! Op de stal waar ik les (ook een talenten trainings centrum) lopen echt bijna alleen maar zulke pony's en niet die iele slanke beestjes hoor.
Lekker verder trainen en we zien jou straks ook op het belgisch kampioenschap ofzo!!

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 11:26

Ik ben stiekem wel benieuwd naar een standfoto ofzo. Vind het namelijk absoluut geen 'knol' :n Wat voor een kruizing is ze eigenlijk?

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 11:27

Ik ben vooral benieuwd naar wat jij een perfecte dressuur pony vindt :)

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 11:40

Ik zou je zeggen: Om jaloers van te worden! Kom op zeg?! Denk jij dat al die kinderen die dat zeggen zo kunnen rijden!? Vast niet, en grote kans dat ze zelf nog niet eens kunnen rijden!

Ik heb mijn Shetlander ook Dressuur geleerd, het 'verhaal':
Ik kreeg op mijn verjaardag een pony, Lisa. Lisa was aan de dikke kant, dat kwam omdat alle kinderen in het attractiepark waar ze weg kwam haar patat en andere slechte dingen gaven. Ze kende alleen maar Linksom stappen, meer niet.
Ik heb haar aangeleerd om beide kanten te stappen, te draven, te galopperen, haar hoofd netjes te houden, goed op het been reageren, stelling, wijken, volte's en andere figuren en nog veel meer.
Toen deed ik eens met een wedstrijd mee, er waren meerdere verwende meisjes en jongens met dure sportpony's. Kwam ik daar op mijn Shetlander, ze lachten me uit en ze verklaarden me voor gek om met zo'n pony tussen sportpony's te gaan.
Het was een clubkampioenschap en wie won, die kreeg een hoofdstel.
Ik werd eerste samen met een sportpony, ik had evenveel punten als die sportpony. Toen lachten ze niet meer. Ik moest daarna tegen alle winnaars, en ik werd weer eerste. Ik kreeg complimenten van hoe mijn pony liep en eruitzag.
Het hoofdstel was van Kieffer en best duur, iedereen wilde hem hebben. Maar ík won, ík had me niet gek laten door hun en zie het resultaat!
Een jaar later werd ik te groot voor Lisa en besloot ik over te gaan op een grotere sportpony. Die heb ik, het is een 6-jarige ruin met vader Orchard Boginov. Hij kent geen wedstrijden en wedstrijd-hindernissen. Maar met oefenparcour ging het heel goed en ook met een onderling wedstrijdje had ik 187 punten behaald, dat was zijn eerste wedstrijd.
Het gaat nu steeds beter en binnenkort ga ik nog meer wedstrijden doen.
Dus ik zou zeggen: Laat je niet gek maken, uiteindelijk zul jij bewijzen wat je kan.

Dit is Lisa:
Afbeelding
Ik weet het, er zit een soort hulpteugel aan maar je ziet wel dat deze slap hangt en dat ze dit dus zelf doet.

Britt_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 11:53

gave pony! ik vind het zéker geen knol :)

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 11:57

JALOEZIE NATUURLIJK.

Geniet vooral van je mooie paardje. Niks van aantrekken en neem je paard zoals hij is.

Lottexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 12:03

Ach het is gewoon jaloezie, je hebt een leuke pony die heel netjes loopt. Gewoon niet serieus op in gaan :)

elisaalovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 12:19

mooie pony hoor!
noem mn eigen pony ook wel eens knol dus idderdaad hoeft
niet echt negatief te zijn! :j

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 18:04

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even Regels en Richtlijnen [HAW]Horses At Work aandachtig door, inclusief de links die erin staan.
De titel voldoet niet aan de eisen.
Daarnaast heb je ook te weinig foto's geplaatst, je dient namelijk minstens 5 foto's te plaatsen waar rijtechnische commentaar op gegeven kan worden.
Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Indien je geen foto's meer hebt, mag je dit ook melden via het TeM systeem, dan verplaatsen wij je topic naar **-ITP. Onder volgende link kan je lezen wat temmen is.